loading...
آی ام سی بانک
سعید بازدید : 165 یکشنبه 10 اسفند 1393 نظرات (0)

آموزش تعمیر لپ تاب اورجینال

دسته نرم افزار آموزشی زیردسته کامپیوتر

نکاتی خواندنی در مورد باطری لپ تاپ

Плоттерная резка

HotJoomla



باتری لپتاپ از سلول های Li-ion تشکیل می یابد که تعداد و مشخصه این سلول ها بسته به ظرفیت باطری و مدل لپ تاپ دارد. در نگاه اول به نظر می رسد عمده اشکالات باطری با تعویض سلول ها انجام پذیر است. هر چند ممکن است این پیش گوئی نزدیک به واقعیت باشد ولی تعویض سلول ها کار آسانی نیست.







اول اینکه اگر در تعویض سلول ها روش استانداردی دنبال نشود احتمال انفجار چه در حین تعویض و چه در حین استفاده از باتری بسیار زیاد است که باعث صدمات جبران نا پذیری خواهد شد.



دوم اینکه تشخیص سلول های معیوب مستلزم وجود دستگاه های پیشرفته اندازه گیری می باشد.



سوم اینکه تشخیص علت از کار افتادگی باطری دانش و تجهیزات پیشرفته ای را می طلبد.



چهارم اینکه اگر خرابی باطری بواسطه برد الکترونیکی و متعلقات آن باشد امکان تعمیر یا تامین وجود داشته باشد.



بلاخره پنجم اینکه اگر بهر روشی باطری رفع عیب شد، باید دستگاه های پیشرفته ای برای صحت عملکرد درست آن بکار گرفته شوند.







روش های خطرناک و منسوخ استفاده مجدد از باطری لپ تاپ







ایجاد شوک الکتریکی به هر طریق ممکن.



قراردادن باطری در کیسه در بسته و نگهداری آن در فریزر بمدت 15 – 14 ساعت و استفاده مجدد آن پس از خشک کردن و رساندن به دمای محیط .



ریسل کردن یا باصطلاح تعویض سلول های باطری لپ تاپ بدون بهره گیری از دستگاه ها و تکنولوژی های مورد نیاز .







استفاده بهینه از باطری



پس از خرید لپ تاپ ، از باطری آن استفاده کنید تا کاملا شارژ تمام کند، وقتی که خاموش شد آن را برای دوازده ساعت روی شارژ بگذارید.



نور صفحه نمایشتان را کم کنید.



رم سیستم تان را افزایش دهید.



اتصالات باتری را تمیز نگه دارید.



باتری شارژ شده را برای مدت طولانی بلااستفاده نگذارید.



هایبرنت به جای استند بای.



از چند برنامه به شکل همزمان استفاده نکنید.



میزان انجام کارهای گرافیکی را کاهش دهید.



همیشه هنگام مسافرت حداقل دو باتری شارژ شده را به همراه داشته باشید.



جلوگیری از خطرات احتمالی و انفجار باتری نوت بوک



هرگز قطب مثبت و منفی باطری را به یکدیگر یا به یک وسیله فلزی وصل نکنید که این امر منجر به آتش سوزی خواهد شد .



سعی نکنید بخاطر کنجکاوی قاب پلاستیکی باتری لب تاب را باز کنید.



محافظت از باطری لب تاب بخش عمده نگهداری لبتاب می باشد.







توصیه های خرید باطری لپ تاپ



غالبا وقتی لپ تاپ می خریم انتظار داریم که تا پایان مدت استفاده از آن باطری سالم بماند ولی این امر همیشه اتفاق نمی افتد و بستگی به میزان استفاده از باطری ، طول نگهداری و بکارگیری لپ تاپ دارد . هرچند فروشنده، لیست معادل باطری ها را دارد ولی بهتر است خریدار نیز بتواند اطلاعاتی بطرق مختلف بدست آورد. حداقل اطلاعاتی را که خریدار باید در نظر داشته باشد دو پارامتر اصلی باطری یعنی ولتاژ وآمپرساعت آن است . هر قدر آمپر ساعت یک باطری بیشتر باشد میزان نگهداری شارز آن بیشتر است .معمولا شرکت های تولید کننده باطری ها را در آمپر ساعت های مختلف عرضه می کنند تا خریدار بسته به میزان نیاز استفاده و مبلغ خرید مورد نظر تصمیم خرید بگیرد .بطور مثال باطری لپ تاپ DELL inspiron 6400 در چهار مدل 4400 mah و 4800 mah و 6600 mah و7200amh همگی با ولتاژ 11.1v تولید و عرضه می شود .مدل 4400 amh با وات ساعت 11.1v*4400mah = 48.4watt hours دارای کمترین مدت زمان نگهداری شارژ و مدل 7200 mah با وات ساعت 11.1v * 7200 mah = 79.92 watt hours دارای بیشترین زمان شارژ می باشد . واژه وات ساعت میزان انرژی مورد نیاز برای روشن نگهداشتن توان یک واتی برای یک ساعت می باشد . بنابر این مدل 7200 mah با وات ساعت 79.92 می تواند 79.92 برای یک ساعت نگهدارد . اگر وات مورد نیاز لپ تاپ DELL inspiron 6400 25w باشد این مدل باتری می تواند حدود 3 ساعت شارژ نگهدارد و برای مدل 4400 mah این مدت به حدود 2 می رسد البته نا گفته نماند مدت زمان نگهداری شارژ به موقیت به کارگیری لپ تاپ نیز بستگی دارد .







هیجده نکته مهم استفاده بهینه از باتری لپ‌تاپ



امروزه لپ تاپ ها بین کاربران از محبوبیت فراوانی برخوردار هستند اما شارژ باتری و به نوعی شارژ کردن آن تبدیل به یک معضل اساسی برای کاربران شده است تا آنجا که همه باید همیشه نگران از هوش رفتن لپ تاپ خود هنگام کار باشند. در این مطلب سعی داریم شما را با چند روش جهت اطمینان از شارژ لپ تاپ آشنا کنیم.



(1 یک نکته بسیار مهم که باید هنگام خرید لپ تاپ به آن توجه داشته باشیم آن است که پس از خرید لپ تاپ از آن استفاده کنید تا کاملاً شارژ تمام کند. وقتی که خاموش شد آن را برای 12 ساعت روی شارژ بگذارید.



(2دیفراگ منظم؛ هارد شما کارش را هر چه سریع تر انجام دهد، تقاضای کار کمتری برای هارد و باتری تان ارسال خواهد شد. با انجام مرتب سازی منظم هارددیسک لپ تاپ تان کارایی آن را تا حد ممکن افزایش دهید. البته توجه داشته باشید هنگام دیفراگ کردن حتماً لپ تاپ تان به برق وصل باشد. این مرتب سازی باعث می شود هرگاه درخواستی برای استفاده از هارد فرستاده می شود، کار با سرعت بالاتری انجام شود و مصرف برق هارد به نوعی کمتر شود و به این ترتیب باتری مدت زمان بیشتری به کار خود ادامه دهد.







(3 به این مساله توجه داشته باشید که نور صفحه نمایش تان را کم کنید چرا که امروزه اغلب لپ تاپ ها دارای قابلیت کم کردن نور صفحه نمایش هستند. برخی هم حتی دارای قابلیت بهبود کارکرد سی پی یو و سیستم خنک کننده هستند. پس میزان مصرف انرژی آنها را تا حد اقل ممکن کاهش دهید، تا بالاترین میزان عمر باتری را داشته باشید.



(4 نرم افزارهایی را که در پس زمینه سیستم عامل تان اجرا می شوند خاموش کنید. همه این برنامه ها بر میزان لود سی پی یو می افزایند و به سرعت شارژ باتری تان را کاهش می دهند. همچنین برنامه های غیرضروری را که در نوار ابزار پایین دسک تاپ در حال اجرا هستند، ببندید. برای این کار به منوی Start بروید و گزینه Run را انتخاب کنید. در پنجره باز شده کلمه msconfig را تایپ کنید و اینتر را بزنید. حال تب Startup را انتخاب کنید. در اینجا تیک کنار برنامه هایی را که به لود شدن دائم آنها نیازی ندارید بردارید. مثلاً برنامه آنتی ویروس شما باید دائماً در حافظه لود شود، اما مثلاً برنامه Quick Time نیازی به باز بودن دائم ندارد.



(5ابزارهای خارجی غیرضرور را به لپ تاپ وصل نکنید. ابزارهای USB (مانند موس) باتری لپ تاپ تان را خالی می کند. هنگامی که از آنها استفاده نمی کنید، خاموش شان کنید. شارژ دیگر وسایل از طریق لپ تاپ (مانند Ipod) هنگامی که لپ تاپ از باتری استفاده می کند، موجب خالی شدن شارژ آن می شود. اگر نیازی به کارت شبکه بیسیم و بلوتوث تان ندارید آنها را هم خاموش کنید زیرا هنگام روشن بودن به طور خودکار دائماً برای یافتن شبکه جست وجو می کنند و این کار میزان بسیار زیادی انرژی باتری را مصرف می کند.



(6رم سیستم تان را افزایش دهید. این کار به شما اجازه می دهد به جای اینکه سیستم مرتب از حافظه مجازی استفاده کند، پردازش هایتان را بیشتر با رم انجام دهید. حافظه مجازی برای انجام پردازش ها از هارد استفاده می کند و کارایی مصرف انرژی آن بسیار پایین است. توجه داشته باشید افزودن رم باعث افزایش مصرف انرژی می شود، اما کارایی آن بیشتر از برنامه های شبیه سازی است که حافظه مجازی را ایجاد می کنند.



(7 هارد درایو و ابزارهای سی دی و دی وی دی را خاموش کنید. میزان مصرف انرژی سی دی و دی وی دی درایو ها از هارد هم بیشتر است. وجود سی دی در درایو باعث مصرف بیشتر می شود، حتی اگر از آن استفاده هم نشود. تا جایی که ممکن است سعی کنید به جای درایو نوری از برنامه های درایو مجازی استفاده کنید.



(8اتصالات باتری را تمیز نگه دارید. هر دو ماه یک بار پارچه یی را به الکل آغشته و اتصالات فلزی باتری را تمیز کنید. این کار راندمان جابه جایی انرژی بین باتری و لپ تاپ را بالا می برد.



(9از باتری تان مراقبت کنید. باتری را به کار وادارید. باتری شارژ شده را برای مدت طولانی بلااستفاده نگذارید. هر بار باتری را شارژ می کنید، آن را حداکثر طی یک تا دو هفته استفاده کنید. همچنین شارژ باتری های Li-On را هیچ گاه کاملاً خالی نکنید. در صورتی که از باتری های نیکل کادمیوم استفاده می کنید، اجازه دهید کاملاً خالی شوند و سپس آنها را شارژ کنید. باتری های جدید NiMH نیازی به این کار ندارند و باتری های Lithium-ion از آن هم بهترند.



(10هایبرنت به جای استند بای؛ اگر کامپیوترتان در طول روز مدتی بدون استفاده است، آن را به گونه یی تنظیم کنید که پس از مدت معینی وارد وضعیت استند بای شود. اگرچه قرار دادن لپ تاپ در حالت استند بای باعث صرفه جویی زیادی در مصرف انرژی می شود و همچنین سریعاً به حالت آماده به کار برمی گردد، اما به هیچ وجه کارایی آن به اندازه صرفه جویی انرژی در حالت هایبرنت نیست. هایبرنت کردن سیستم در عین حال که باعث حفظ دوره کاری تان می شود، ابزارهایتان را کاملاً خاموش می کند تا استفاده انرژی نداشته باشند.



(11دمای عمومی سیستم تان را پایین نگه دارید. لپ تاپ در دماهای پایین تر کارایی بهتری خواهد داشت. هرچند وقت یک بار منافذ هوا را با یک پارچه یا تمیز کننده صفحه کلید پاک کنید یا اینکه هر سال یک بار آن را برای سرویس ببرید.



(12تنظیمات انرژی را بهینه سازی کنید. در کنترل پنل ویندوزتان از طریق گزینه Power Option میزان مصرف انرژی را بهینه کنید. برای نتایج مناسب گزینه Max battery را انتخاب کنید.







(13از چند برنامه به شکل همزمان استفاده نکنید. هنگامی که از باتری استفاده می کنید، هر بار فقط یک کار را انجام دهید و سپس سراغ کار بعدی بروید. هنگامی که روی یک صفحه گسترده کار می کنید، برنامه ای میل تان هم در حال کار است؛ همزمان به موسیقی هم گوش می دهید. ذهن تان را روی یک کار متمرکز کنید. اگر این کار را نکنید، قبل از اینکه هیچ کاری به پایان برسد باتری تان خالی شده است.



(14 کارهای ساده را از لپ تاپ تان بخواهید. فعالیت هایی مانند چک کردن ای میل و پردازش متن بسیار کمتر از بازی ها و پخش دی وی دی مصرف انرژی دارند. اگر هنگام مسافرت تنها یک باتری شارژ شده دارید، در مورد نحوه کارتان عاقلانه تر فکر کنید.



(15 اگر امکان آن را دارید برای خودتان لپ تاپ های بهتری خریداری کنید چرا که هم اکنون به جایی رسیده ایم که کارخانه های سازنده صحبت از باتری های یک روز کامل می کنند و لپ تاپ های کاربردی تری به بازار می آیند. سعی کنید لپ تاپ قدیمی تان را با مدل های جدیدتر و کاراتر جایگزین کنید.



(16عملکرد ذخیره خودکار را خاموش کنید. قابلیت ذخیره خودکار مایکروسافت ورد و اکسل بسیار مناسب هستند اما برای انجام منظم این کار هارد باید بیشتر کار کند و مصرف انرژی آن بالا می رود. البته اگر آن را خاموش کنید، بهتر است هنگامی که باتری ضعیف است این قابلیت را دوباره روشن کنید تا قبل از اینکه سیستم تان بیهوش شود کارهایتان ذخیره شوند. ضمناً درخصوص استفاده از این نکته دقت بیشتری به خرج دهید تا اطلاعات تان را از دست ندهید.



(17میزان انجام کارهای گرافیکی را کاهش دهید. شما می توانید این کار را با تغییر رزولوشن صفحه نمایش و خاموش کردن قابلیت های تفننی گرافیک انجام دهید. امروزه کارت های گرافیک هم اندازه یا حتی بیشتر از هارد دیسک مصرف انرژی دارد.



(18همیشه هنگام مسافرت حداقل دو باتری شارژ شده را به همراه داشته باشید.در پایان نیز به این نکته توجه داشته باشید هر چه مراقب شارژ باشید احتمال دارد برای یک لحظه سیستم شما دچار مشکل شود و به نوعی هنگ کند که شما ناگزیر هستید سیستم را خاموش کنید بنابراین کلیدی ترین کار همانا ذخیره کردن مرتب است تا دچار پشیمانی نشوید



شماره مجوز: 155/20854

فروشنده: اطلس مارکت

قیمت: 10,000 تومان

درصد :50

روش خرید: برای خرید آموزش تعمیر لپ تاب اورجینال، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید آموزش تعمیر لپ تاب اورجینال


برای دیدن سایر محصولات این فروشنده اینجا کلیک کنید.

پیشنهاد خرید این محصول به دوستان



فروش اینترنتی آموزش تعمیر لپ تاب اورجینال

http://scendsea.avaxblog.com/post/940

همگام با شمائیم تا راه را بر شما آسان کنیم.با تهیه و مشاهده پکیج فروش اینترنتی آموزش تعمیر لپ تاب اورجینال شما می توانید به تسلط کافی در شغل یا مهارت خود ;...

خرید پکیج آموزش تعمیر لپ تاب اورجینال - تگرگ ریز

http://tagargeriz.namablog.ir/post1064.php

1 روز پیش ... کاربر گرامی،سلام.به دنبال برترین پکیج خرید پکیج آموزش تعمیر لپ تاب اورجینال هستید؟ما بسته آموزشی خرید پکیج آموزش تعمیر لپ تاب ;...

فروش پستی آموزش تعمیر لپ تاب اورجینال - آزین آسا - boldfa.

http://azinasa.boldfa.com/post/736

کاربر گرامی،سلام.به دنبال برترین پکیج فروش پستی آموزش تعمیر لپ تاب اورجینال هستید؟ما بسته آموزشی فروش پستی آموزش تعمیر لپ تاب اورجینال را برای ;...

سفارش سی دی آموزش تعمیر لپ تاب اورجینال - آرگونومیک - boldfa.

http://argonomike.boldfa.com/post/537

2 روز پیش ... امیدواریم لحظات خوبی را در صفحه اختصاصی سفارش سی دی آموزش تعمیر لپ تاب اورجینال داشته باشید.ما با بهره گیری از تجارب پیشین و تلاشهای ;...

سفارش سی دی آموزش تعمیر لپ تاب اورجینال - فرهود نت - گام بلاگ

http://farhuodnet.gamblog.ir/post/1138

2 روز پیش ... شما به صفحه اختصاصی سفارش سی دی آموزش تعمیر لپ تاب اورجینال وارد شده اید.شما با سفارش سی دی آموزش تعمیر لپ تاب اورجینال در شغل یا رشته ;...

فروش اینترنتی آموزش تعمیر لپ تاب اورجینال | آموزش های کامل

http://fullrn.vvs.ir/فروش-اینترنتی-آموزش-تعمیر-لپ-تاب-اورجی/

و اکنون خدمتتان رسیدیم با بهترین پکیج فروش اینترنتی آموزش تعمیر لپ تاب اورجینال .با مرور کردن این مجموعه { فروش اینترنتی آموزش تعمیر لپ تاب اورجینال } ;...

خرید پکیج آموزش تعمیر لپ تاب اورجینال | سپهر وب

http://fckala.vvs.ir/خرید-پکیج-آموزش-تعمیر-لپ-تاب-اورجینال/

ایران مارکت با ارائه شیوه های نوین آموزشی محصول استثنایی ( خرید پکیج آموزش تعمیر لپ تاب اورجینال ) را برای آمادگی شما عزیزان تهیه نموده است.شما می توانید با ;...

آموزش تعمير لپ تاب اورجينال - آرگونوميك فرآيند - fatablog

http://argonomike.fatablog.com/post-467695.html

3 روز پیش ... امیدواریم لحظات خوبی را در صفحه اختصاصی آموزش تعمير لپ تاب اورجينال داشته باشید.ما با بهره گیری از تجارب پیشین و تلاشهای همکاران برترین ;...

خرید پکیج مجموعه آموزش تعمیرات لپ تاپ / زبان اصلی /اورجینال-تاپ کالا

http://goftanduz.fcblog.ir/post445.php

6 ساعت قبل ... گروه آموزشی ایرانمارکت بهترین و جدیدترین محصول آموزشی با عنوان خرید پکیج مجموعه آموزش تعمیرات لپ تاپ / زبان اصلی /اورجینال-تاپ کالا برای ;...

خرید پستی آموزش تعمیر لپ تاب اورجینال - بهارک

http://bharak.avazblog.com/post/137

سلام انتخاب شما درست بوده و شما به صفحه خرید سی دی ( خرید پستی آموزش تعمیر لپ تاب اورجینال ) داخل گشته و کالای مورد نظرتان را سلکت نمایید , فروشگاه بزرگ ;...

ارکیده - فروش اینترنتی آموزش تعمیر لپ تاب اورجینال

http://orkide.cloudsite.ir/فروش-اینترنتی-آموزش-تعمیر-لپ-تاب-اورجی/

5 روز پیش ... همکاران عزیز و گرانقدر ما جهت رفاه حال شما عزیزان کالای فروش اینترنتی آموزش تعمیر لپ تاب اورجینال در این مجموعه تهیه نموده اند, بنابرین اگر شما ;...

سفارش سی دی آموزش تعمیر لپ تاب اورجینال - رز گیگانتی

http://rozgigant.avazblog.com/post/137

5 روز پیش ... ضمن آرزوی ساعاتی خوش برای هموطنان عزیز.شما به صفحه ویژه سفارش سی دی آموزش تعمیر لپ تاب اورجینال وارد شده اید.پکیج سفارش سی دی آموزش ;...

آموزش تعمیر لپ تاب اورجینال - خانه

http://www.mihanclix.com/detail.php?vendors=31250009

ریسل کردن یا باصطلاح تعویض سلول های باطری لپ تاپ بدون بهره گیری از .... روش خرید: برای خرید آموزش تعمیر لپ تاب اورجینال، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل ;...

سفارش سی دی آموزش تعمیر لپ تاب اورجینال - رز گیگانتی

http://rozgigant.fablogs.ir/post/336

5 روز پیش ... مشتریان دنیای مجازی که دنبال ( سفارش سی دی آموزش تعمیر لپ تاب اورجینال ) به فروشگاه خودتان خوش آمدید .لوح فشرده سفارش سی دی آموزش تعمیر ;...

آموزش تعمیر لپ تاب اورجینال - خانه

http://downloud.ir/catalog/webresults/16877/

آنچه برای شما آماده کرده ایم برترین فروش سی دی آموزش تعمیر لپ تاپ و نوت بوک – تصویری و فارسی ورژن جدید /اورجینال-مارکت سنتر میباشد که شما با مرور پکیج .

آموزش تعمیرات لپ تاپ | آموزش تعمیر لپ تاپ و نوت بوک - شرکت فنی ...

http://www.fannikar.com/courses/notebook

آموزش تعمیر لپ تاپ و آموزشی تعمیرات لپ تاپ و آموزش تعمیرات انواع لپ تاپ و آموزشگاه تعمیر لپتاپ و آموزشگاه تعمیرات نوتبوک و آموزش تعمیر نوت بوک و لبتاب.

آموزش کامل تعمیر لپ تاپ(گام گام) / زبان اصلی /5 دی وی دی/ اورجینال

http://imabux.com/detail.php?vendors=41250022

اورجینال مجموعه آموزش تعمیرات لپ تاپ / زبان اصلی آموزش تعمیر لپ ... مجموعه فیلم آموزشی تعمیر لپ تاپ Laptop Repair Video / زبان اصلی دی / اورجینال آموزش حرفه ای ;...

فروش سی دی آموزش تعمیر لپ تاب اورجینال - موزون وب

http://muzunweb.c30.ir/post/1137

6 فوریه 2015 ... ضمن خوش آمد گوئی به شما کاربر گرامی و تشکر از انتخاب فروش سی دی آموزش تعمیر لپ تاب اورجینال برای خرید شما می توانید محصول فروش سی دی ;...

فروش اینترنتی آموزش تعمیر لپ تاب اورجینال | علم آموز

http://semicup.atlasyar.ir/2015/02/فروش-اینترنتی-آموزش-تعمیر-لپ-تاب-اورجی/

20 فوریه 2015 ... ما مفتخریم که رضایت مشتری سرمایه ماست , این فروشگاه با عرضه محصول فروش اینترنتی آموزش تعمیر لپ تاب اورجینال سعی نموده است تا خدمتی ;...

پکیج آموزشی تعمیرات لپ تاپ به زبان فارسی / اورجینال

http://www.jahanmarket.ir/buy/62422-پکیج-آموزشی-تعمیرات-لپ-تاپ-به-زبان-فارس.html

شما میتوانید به آسانی به صورت آنلاین سفارش دهید و محصول پکیج آموزشی تعمیرات لپ تاپ به زبان فارسی / اورجینال را درب منزل تحویل گرفته و هزینه اش را به مامور ;...

سفارش سی دی آموزش جامع تعمیرات فوق تخصصی لپ تاپ اورجینال ...

http://masterfun.servicefars.ir/pid/سفارش-سی-دی-آموزش-جامع-تعمیرات-فوق-تخصص/

ضمن آرزوی ساعاتی خوش برای هموطنان عزیز.شما به صفحه ویژه سفارش سی دی آموزش جامع تعمیرات فوق تخصصی لپ تاپ اورجینال اورجینال (DVD)-مارکت فا وارد شده اید.

آموزش تعمیر نوت بوک و تبلت

http://laptop-repair-training.persianblog.ir/

بیوگرافی و شماتیک مادربورد انواع لپ تاپ ها. - الکترونیک پایه و کار با ابزارهای تعمیرات مربوطه. - آموزش نصب ویندوز اورجینال و نرم افزارهای جانبی. - آموزش تعمیر و ;...

خرید پستی جدیدترین مجموعه آموزشی تعمیرات لپ تاپ محصول شرکت ...

http://h7rc.tabliqha.ir/

روش خرید: برای خرید " جدیدترین مجموعه آموزشی تعمیرات لپ تاپ محصول شرکت مهرگان به زبان فارسی , اورجینال " ، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ;...

آموزش جامع تعمیر لپ تاب/اورجینال - Popyoon - جک - 47693 - 158331 ...

http://www.popyoon.com/Keys/جک/page_2/47693

جک- دسته نرم افزار آموزشی زیردسته متفرقه این مجموعه عظیم شامل 5 عدد دی وی دی اصلی و 1 عدد دی وی دی هدیه به صورت دوبله به فارسی می باشد آموزش تعمیر لپ تاپ( گام ;...

آموزش برگرداندن ویندوز اورجینال لپ تاپ سونی

http://www.arpina.ir/search.php?s=آموزش+برگرداندن+ویندوز+اورجینال+لپ+تاپ+سونی

آموزش برگرداندن ویندوز اورجینال لپ تاپ سونی مجموعه آموزشی تعمیرات لپ تاپ یک محصول منحصر به فرد بیش از ۹ ساعت آموزش تخصصی تعمیرات لپ تاپ می باشد که ;...

مجموعه آموزش تعمیرات لپ تاپ (اورجینال) - فروشگاه اینترنتی می شاپ 2

http://www.meshop2.com/1392/11/مجموعه-آموزش-تعمیرات-لپ-تاپ-اورجینال.html/

مجموعه آموزش تعمیرات لپ تاپ (اورجینال) آیا برای هر مشکلی مجبورید لپ‌تاپ و یا نوت بوک خود را به یک مرکز تعمیرات ببرید و علاوه بر صرف هزینه های بالا.

خرید پستی فیلم های آموزشی تعمیرات کامپیوتر؛لپ تاپ و موبایل ...

http://sntchare.peikagahi.ir/

روش خرید: برای خرید " فیلم های آموزشی تعمیرات کامپیوتر؛لپ تاپ و موبایل, اورجینال " ، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد ;...

آموزش تعمیرات لپ تاپ به زبان فارسی , کامل ترین مجموعه ,:,اورجینال

http://gooshishoppfe.agahyweb.ir/

آموزش تعمیرات لپ تاپ به زبان فارسی ( کامل ترین مجموعه ) شماره مجوز:978-600-5237 -83-2 کامل ترین مجموعه آموزش فارسی تعمیر تخصصی لپ تاپ در ایران – به صورت ;...

خرید سی دی آموزش تعمیر لپ تاب اورجینال - دوره آموز - ساخت وبلاگ

http://elcurse.abarblog.ir/post/99/خرید+سی+دی+آموزش+تعمیر+لپ+تاب+اورجینال.html

6 روز پیش ... آموزش تعمیر لپ تاب اورجینال. تعمیر لپ تاب به صورت گام به گام و از مبتدی تا حرفه ای. 15,000 تومان, خرید آموزش تعمیر لپ تاب اورجینال ;...

خرید پستی آموزش تعمیرات لپ تاپ به زبان فارسی , کامل ترین مجموعه ...

http://jhpu.mahan-agahi.ir/

روش خرید: برای خرید " آموزش تعمیرات لپ تاپ به زبان فارسی , کامل ترین مجموعه ,:,, اورجینال " ، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا ;...

مشکل پارتیشن بندی لپ تاب ASUS

http://mrimrpo.shopgozar.ir/

بسته آموزشی تعمیر لپ تاب به زبان فارسی:اورجینال. آموزش فارسی تعمیرات لپ تاپ به صورت تصویری کامل ترین مجموعه آموزش فارسی تعمیر تخصصی لپ تاپ در ;...

آموزش تعمیرات لپ تاپ به زبان فارسی , کامل ترین مجموعه ,:اورجینال

http://0h2buyinternetpostal.persianraygan.ir/

آموزش تعمیرات لپ تاپ به زبان فارسی ( کامل ترین مجموعه ) شماره مجوز:978-600-5237 -83-2 کامل ترین مجموعه آموزش فارسی تعمیر تخصصی لپ تاپ در ایران – به صورت ;...

آموزش تعمير لپ تاپ(گام گام) بایگانی - باکس کالا آی آر - خانه

http://boxkala.ir/tags/آموزش-تعمير-لپ-تاپگام-گام

مجموعه آموزشی تعمیرات لپ تاپ به زبان فارسی / اورجینال ۲۳ ژوئن ۲۰۱۴٫مجموعه آموزشی تعمیرات لپ تاپ به زبان فارسی / اورجینال مجموعه بیش از ۹ ساعت آموزش جامع مالتی ;...

رایانه - آموزشی - دانلود درایور لپ تاپ ها بصورت اورجینال

http://rahgosha1.blogfa.com/cat-135.aspx

رایانه - آموزشی - دانلود درایور لپ تاپ ها بصورت اورجینال - رایانه. ... آموزش تصویری تعمیر درایو دیسک نوری · آموزش بدسکتور گیری از طریق ویندوز · آموزش بدسکتور ;...

نحوه اتصال هدفون بلوتوث به لپ تاپ

http://mmeyy.diblog.ir/

آموزش تعمیرات لپ تاپ+تعمیرات کامپیوتر شخصی اورجینال ... آموزش تعمیر لپ تاپ و نوت بوک +هدیه اصل(نوشت افزار اصل ) آموزش تعمیر لپ تاپ و نوت بوک ;...

خرید اینترنتی مجموعه آموزشی تعمیر لپ تاپ زبان اصلی Laptop ...

http://www.iranparsi.com/خرید-اینترنتی-مجموعه-آموزشی-تعمیر-لپ-تاپ-زبان-اصلی-Laptop-Repair-Video-اورجینال-5265.html

13 مارس 2014 ... امروز در بخش فروشگاه سایت ایران پارسی: خرید اینترنتی مجموعه آموزشی تعمیر لپ تاپ زبان اصلی Laptop Repair Video/ اورجینال با ما باشید.

بزرگترین مرکز آموزش تعمیرات لپ تاپ و تبلت ... - ایران تجارت

http://iran-tejarat.com/ads1501/387924.html

آموزشگاه تعمیرات لپ تاپ/ موبایل/ کامپیوتر /مانیتوربازیابی اطلاعات هارد دیسک تعمیر لپ تاپ تعمیر هارد. ... آموزش نصب ویندوز اورجینال و کپی و نرم افزارهای جانبی

فروش اینترنتی مجموعه آموزشی تعمیرات لپ تاپ به زبان فارسی ... - 1

http://macbook.10r.ir/post/1686

بخش مهم در خرید های اینترنتی اطمینان از تحویل کالا ( فروش اینترنتی مجموعه آموزشی تعمیرات لپ تاپ به زبان فارسی / اورجینال ) و سپس پرداخت وجه می باشد که ;...

برگرداندن ویندوز اورجینال لپ تاپ asus

http://webavval.ir/go/2079106.html

برگرداندن ویندوز اورجینال لپ تاپ asus. ... جزوه آموزش تعمیرات لپ تاپ و کامپیوتر از وب سایت های مختلف قسمت اول 1392; جزوه آموزش ... آموزش تعمیرات سخت افزار ...

آموزش تعمیرات لپ تاپ (Laptop) - آموزش تعمیرات - آموزشگاه پیشتاز ...

http://www.pishtazelectronic.com/آموزش-تعمیرات-لپ-تاپ-laptop.html

16 جولای 2014 ... الکترونيک پايه و کار با ابزارهاي تعميرات مربوطه به لپ تاپ. - عیب یابی چیپ ها ... آموزش نصب ويندوز اورجينال و نرم افزارهاي جانبي انواع نوت بوک.

آموزش استفاده از لپ تاپ - بلوتوث

http://dell5010inspiron.blogfa.com/cat-27.aspx

آموزش استفاده از لپ تاپ - بلوتوث - مجموعه درایور هر نوع لب تاب و کامپیوتری را از ما ... میگن ویندوز ما اورجینال و اگه عوض بشه دیگه اورجینال نیست سخت در اشتباهین هیچ ... اسیب های سخت افزرای شده بدین گارانتی یا تعمیر گاهای معتبر و پدر مادر دار!

آموزش استفاده از لپ تاپ - لپ تاپ

http://dell5010inspiron.blogfa.com/cat-1.aspx

آموزش استفاده از لپ تاپ - لپ تاپ - مجموعه درایور هر نوع لب تاب و کامپیوتری را از ما بخواهید. ... میگن ویندوز ما اورجینال و اگه عوض بشه دیگه اورجینال نیست سخت در اشتباهین ... بنابراین، قبل از آن که ناامید شوید و سخت افزار خود را به منظور تعمیر به ;...

آموزش تعمیر هارد لپ تاپ - آموزش تعمیرات - کامتک

http://www.tamiraat.com/?office/pages/آموزش-تعمیر-هارد-لپ-تاپ

آموزش تخصصی تعمیرات هارد در کمتر از 15 روز بصورت خصوصی و عملی با ابزارآلات پیشرفته ... برای حل این مشکلات دستگاه Pc 3000 اورجینال روسیه لازمه کار است

ویندوز اورجینال لب تاب خود را بار ها و بارها نصب کنید - پی سی کوئست

http://pcquest.ir/ویندوز-اورجینال-لب-تاب-خود-را-بار-ها-و-ب/

ویندوز اورجینال لب تاب خود را بار ها و بارها نصب کنید. ... نشر توسط:جواد انصاری ۰۳ آذر ۱۳۹۲ درآموزش, آموزش نرم افزار, آموزش ويندوز و مك, ترفند ویندوز 8, پست های ویژه ;...

آموزش روش هایی برای رفع مشکلات لپ تاپ ها - سرزمین دانلود

http://www.sarzamindownload.com/contents/918/

کلمات کلیدی : لپ تاپ، آموزش تعمیر لپ تاپ، آموزش روش های نگهداری از لپ تاپ، .... ويندوز اورجينال هم روش بود، ويندوزش رو تا الان عوض نکردم، از درايو ريکاوريش يه بک ;...

ایستگاه آموزش - آموزش تخصصی و کارگاهی تعمیرات لپ تاپ

http://www.istgahamoozesh.ir/ads-389-آموزش+تخصصی+و+کارگاهی+تعمیرات+لپ+تاپ

آموزش نصب ویندوز اورجینال و کپی و نرم افزارهای جانبی 14. ... تعمیرات نوت بوک - لب تاب - لپ تاپ - آموزشگاه تعمیرات - فنی و حرفه ای - آموزشگاه برتر در ایران - مدرک ;...

آموزش تصویری تعمیرات کامپیوتر مانیتور لپ تاپ ... - خرید پستی

http://www.buysales.ir/internet/15716-آموزش-تصويري-تعميرات-کامپيوتر-مانيتو.html

خرید اینترنتی آموزش تصویری تعمیرات کامپیوتر مانیتور لپ تاپ پرینتر و موبایل معادل ۳۰ سی دی فارسی حرفه‌ای و تخصصی— اورجینال :آموزش تصویری تعمیرات ;...

خرید سی دی آموزش تعمیر لپ تاپ و نوت بوک +هدیه اصل-بهترینها

http://rozgigant.frblog.ir/post/178

6 روز پیش ... اللَّهُمَّ کُنْ لِوَلِیِّکَ الحُجَهِ بنِ الحَسَن صَلَواتُکَ علَیهِ و عَلی آبائِهِ فِی هَذِهِ السَّاعَهِ وَ فِی کُلِّ سَاعَهٍ وَلِیّاً وَ حَافِظاً وَ قَائِداً وَ نَاصِراً وَ دَلِیلًا وَ عَیْناًحَتَّى تُسْکِنَهُ أَرْضَکَ ;...

آموزش تعمیرات لپ تاپ (اورجینال) - چاره اینجاست

http://chareinjast.ir/shop/products/view/234

آموزش تعمیرات تخصصی لپ تاپ. آیا برای هر مشکلی مجبورید لپ‌تاپ و یا نوت بوک خود را به یک مرکز تعمیرات ببرید و علاوه بر صرف هزینه های بالا ، مدت طولانی را ;...

خرید پستی آموزش تعمیر لپ تاب اورجینال | مستر لرن

http://masterlrn.iran2.net/خرید-پستی-آموزش-تعمیر-لپ-تاب-اورجینال/

15 فوریه 2015 ... بسته ( خرید پستی آموزش تعمیر لپ تاب اورجینال ) تکمیل کننده مهارتهای لازم شما برای رسیدن به موفقیت خواهد بود . این فروشگاه با ارائه بهترین ;...

اورجینال: خرید پستی کاملترین مرجع شناخت-تعمیر و مونتاژ قطعات ...

http://we5x.persiankasb.ir/

کاملترین مرجع شناخت-تعمیر و مونتاژ قطعات کامپیوتر و لپ تاپ,,:اورجینال. کاملترین بسته آموزشی تعمیر و مونتاژ قطعات کامپیوتر بررسی و تعمیر : مادربورد ;...

خدمات پس از فروش اچ پی ، نمایندگی رسمی اچ پی HP

http://www.hpaba.com/service.php

شماره تلفن نمایندگی اچ پی 89392-021 - پرینتر HP ، اسکنر HP ، لپ تاپ ... ویژگی های این بخش استفاده از قطعات و لوازم اورجینال مطابق با استاندارد های جهانی است. ... های آموزش دیده در آموزشگاه اچ پی آبا پس از پشت سر گذاشتن تمامی دوره های آموزشی و ;...

تعمیرات لپتاب 3

http://www.dir360.ir/12731.html

18 مه 2013 ... آموزش تعمیرات سخت افزار کامپیوتر و لپ تاپ بصورت کاملا حرفه ای. ... برگزاری ... ساخت کشور ترکیه در بسته بندی اورجینال و شکیل. لطفا جهت ;...

تراشه مرکز تعمیرات لپ تاپ و تعمیرات نوت بوک

http://www.tamirlaptop.com/

بانک کامل باطری و شارژر اورجینال سرویس کلی سخت افزاری سرویس نرم ... گاهی اوقات در هنگام کار کردن با لپ تاپ ها، متوجه می شویم که لپ تاپ هنگ می کند! البته برای ;...

مكا::مركز تخصصي قطعات و تعميرات لپ تاپ - صفحه اصلی

http://www.meka.ir/

مجهزترين مركز تعميرات تخصصي لپ‌تاپ با گروه مهندسين محرب و اساتيد آموزشي تعميرات لپ تاپ، آماده ارائه خدمات تعميرات و پشتيباني در اسرع وقت و كمترين هزينه ;...

آموزش تعميرات حرفه اي موبايل و كامپيوتر و لپ تاپ//اورجينال

http://mohsenmo.parsfa.com/post-394689.html

17 ژوئن 2013 ... اين مجموعه بي نظير شامل سه بخش است: بخش اول: موبايل آشنايي وچگونگي كار با صفحات Touch Screen آشنايي با Bluetooth - Infored آشنايي با ;...

آموزش ریکاوری لپ تاپ Dell و نصب ویندوز اورجینال - TechnoTop|انجمن ...

http://technotop.ir/forum/f52/ریکاوری-لپ-تاپ-dell-و-نصب-ویندوز-اورجینال-796/

من اولین باره که میخوام ویندوز یه لپ تاپ Dell رو عوض کنم, اول تشکر کنم از ... 1- اگر لپ تپ شما برچسب ویندوز مربوطه رو دارا هست ویندوز شما اورجینال است .... لب تاپ دل, نحوه تعمیر ویندوز اورجینال لپ تاپ دل, نصب ویندوز لب تاب دل, ;...

کاملترین مرجع شناخت-تعمیر و مونتاژ قطعات کامپیوتر و لپ تاپ ...

http://ticket2rajaz1n.tablighno.ir/

کاملترین مرجع شناخت-تعمیر و مونتاژ قطعات کامپیوتر و لپ تاپ:اورجینال ... شامل فیلم آموزشی کاراته به همراه آموزش کاتا و تکنیک های تخصصی و روش های کاربرد ;...

مجموعه آموزش تعمیرات لپ تاپ / زبان اصلی /اورجینال

http://baxbux.com/detail.php?vendors=81020043

مجموعه آموزش تعمیرات لپ تاپ / زبان اصلی /5 دی وی دی آموزش تعمیر لپ تاپ(گام گام) / زبان اصلی /5 دی وی دی مجموعه فیلم آموزشی تعمیر لپ تاپ Laptop Repair Video ;...

تعمیرات لپ تاپ / تعمیرات تبلت - istgah.com - Notebook

http://www.istgah.com/fireview/kid_128/419177.html

تعمیرات لپ تاپ ( تعمیرات نوت بوک ) / تعمیرات تبلت و تعمیرات کامپیوتر در لابراتوار تخصصی رایان ... کاوش تک : واردکننده و فروشنده انواع آداپتور (شارژر) اورجینال همه مدل لپ تاپ و نوت بوک .... آموزش تعمیرات لپ تاپ/کامپیوتر/پرینتر/ کپی.

بزرگترین مرکز آموزش تعمیرات لپ تاپ و تبلت وکامپیوتر - با مدرک ...

http://www.tehranshopper.com/ads/بزرگترین-مرکز-آموزش-تعمیرات-لپ-تاپ-و-تب/

13 ژانويه 2015 ... آموزش نصب ویندوز اورجینال و کپی و نرم افزارهای جانبی ۱۲. ... آموزش تعمیر لپ تاپ دل| آموزش تعمیر هارد نوت بوک |آموزش تعمیر مادربرد لپ تاپ |آموزش ;...

آموزش تعمیر لپ تاپ - آموزشگاه ملی پایتخت

http://www.irantamirat.com/pro/72

آموزش نصب ويندوزهای گوناگون اورجينال و نرم افزارهاي جانبي بر روی انواع نوت بوک. - آموزش تعميرات و تعويض و ارتقاء DVDRW-COMBO-CDRW انواع لپ تاپ ها.

خريد سي دي آموزش تعميرات تخصصي كامپيوتر ولپ تاب ( اصل )

http://google.moonfa.com/post-23816.html

20 ا کتبر 2014 ... خريد سي دي آموزش تعميرات تخصصي كامپيوتر ولپ تاب ( اصل ). آموزش تعميرات ... آموزش تعمير تخصصي كامپيوتر و لپ تاپ معادل 18 سي دي فارسي

دانلود مجموعه 48 ویرایش مختلف ویندوز 7 برای PC و لپ تاپ در انواع 32 ...

http://vatandownload.com/2010/11/-48-7-pc-32-64.php

چون مدتی است که ویندوز اورجینال لپ تاپ وجود ندارد و لپ تاپ ها دارای Recovery Disk ... دانلود کاملترین آموزش تعمیرات لپ تاپ - بیش از 24 گیگابایت · دانلود آموزش ;...

خرید پستی آموزش تعمیر دی وی دی رام و هارددیسک:اورجینال

http://vtln7.mizbantabligh.ir/

آموزش جامع تعمیر هارد دیسک و سی دی رام و دی وی دی رام. hard disk DVD ROM رایتر خود را به آسانی تعمیر نمایید. hard ... فیلم آموزش کامل تعمیرات نوت بوک - اورجینال.

سی دی آموزش تعمیرات تخصصی موبایل آموزشی

http://iraniansmall.ir/235-سی-دی-آموزش-تعمیرات-تخصصی-موبایل

خرید سی دی آموزش تعمیرات حرفه ای موبایل و کامپیوتر – معادل 13 سی دی + عمیر لپ تاپ+شارژ کارتریج/اورجینال -‎ خرید مجموعه تعمیرات آموزش تعمیرات حرفه ای موبایل ;...

آموزش تعمیرات حرفه ای موبایل و کامپیوتر لپ تاپ و پرینتر معادل 22 -

http://www.rayanak.com/item.php?id=66847

آموزش تعمیر تخصصی کامپیوتر و لپ تاپ معادل 18 سی دی فارسی://اصل. آموزش تعمیر تخصصی ... آموزش تعمیرات لپ تاپ+تعمیرات کامپیوتر شخصی اورجینال.

[سوال] برگرداندن ویندوز اروجینال لپ تاپ - P30World Forums - انجمن ...

http://forum.p30world.com/showthread.php?t=472585

لپ تاپ ایسوز خریده بودم مدل k52jk که روی لپ تاپ ویندوز 7 اورجینال نصب بود.اما من کاری بعد خرید انجام ندادم. ... آموزش تعمیرات لپ تاپ · دانلود آهنگ

آموزش تعمیرات نوت بوک و لپ تاپ

http://notebookrepair.blogfa.com/

آموزش تعمیرات نوت بوک و لپ تاپ - ... بزرگترين مرکز آموزش تعميرات انواع نوت بوک در ايران .... آموزش نصب ويندوز اورجينال و نرم افزارهاي جانبي انواع نوت بوک.

آموزش تعمیرات مادربرد لپ تاپ و دیگر قطعات اورجینال

http://www.iranpurchase.ir/detail.php?vendors=41180095

آموزش تعمیرات مادربرد لپ تاپ و دیگر قطعات اورجینال ... کامل ترین مجموعه آموزش فارسی تعمیر تخصصی لپ تاپ در ایران – به صورت تصویری و با کیفیت HD

‫انجمن تخصصی لپ تاپ و کامپیوتر تکنوتاپ | Facebook‬

https://www.facebook.com/technotop.center

http://technotop.ir درخواست بهترین آموزشگاه های تعمیر لپ تاپ - تهران؟ http://ow.ly/ ... از این سایت میتونید تمام فایلهای بایوس اورجینال انواع لپ تاپ با پسوندهایrom .

خرید آموزش تعميرات تخصصي كامپيوتر ولپ تاب ( اصل ) | خرید پستی ...

http://www.kooolak.com/2012/09/آموزش-تعميرات-تخصصي-كامپيوتر-ولپ-تاب-ا/

توضيحات بيشتر در مورد آموزش تعميرات تخصصي كامپيوتر ولپ تاب ( اصل ) : آموزش تعمير تخصصي كامپيوتر و لپ تاپ معادل 18 سي دي فارسي اين مجموعه داراي ;...

چجوری ویندوز اورجینال ویندوز 7 لپ تاپ HP رو دیکاوری میکنن ...

http://www.tarfandestan.com/forum/thread138967.html

26 آوريل 2013 ... با سلام من لپ تاپ HP دارم که ویندوز اورجینال 7 روی اون نصبه موقع خرید ازش بکاپ نگرفتم ... بشید و از طریق اون کامپیوتر رو تعمیر کنید (بنظر من که تاثیر چندانی نداره) ... آموزش قدم به قدم نصب لينوكس Back Track در كنار ويندوز 7

خرید پستی آمووزش تعمیر و نگهداری ﻣﻮﺗﻮر و ﮔﻴﺮﺑﻜﺲ ﭘﺮاﻳﺪ , اورجینال

http://udou.novin-tabligh.ir/

آموزش بازو بست گیربکس پراید / اورجینال مجموعه آموزشی موتور گیربکس پراید .... پکیج آموزشی تعمیرات لپ تاپ به زبان فارسی / اورجینال مجموعه بیش از 9 ساعت ;...

جامع ترين آموزش تعميرات لپ تاپ به زبان فارسي / اورجينال - كوي برزن

http://barzaneomid.urbanblog.ir/post-17776.html

15 فوریه 2015 ... گروه آموزشی ایران مارکت با دارا بودن انواع پکیجهای آموزشی از جمله _ جامع ترين آموزش تعميرات لپ تاپ به زبان فارسي / اورجينال _ شما را در رسیدن به ;...

lموزش تعمیر نوت بوک | آموزش تعمیر لپ تاپ - بازار

http://www.bazar.ir/13-2081/lموزش-تعمیر-نوت-بوک-|-آموزش-تعمیر-لپ-تاپ/

آمزوشگاه سخت افزار | اموزش تعمیر لپ تاپ | آموزش تعمیر مادربرد دل | آموزش تعمیر لپ تاپ سونی ... آموزش نصب ویندوز اورجینال و نرم افزارهای جانبی انواع نوت بوک.

خرید سی دی آموزش جامع تعمیر لپ تاب/اورجینال - فاز پنجم

http://www.samirun5.blogsky.com/1392/03/18/post-4/خرید-سی-دی-آموزش-جامع-تعمیر-لپ-تاب-اورجینال

خرید سی دی آموزش جامع تعمیر لپ تاب/اورجینال. شنبه 18 خرداد 1392 ساعت 15:47. آموزش جامع تعمیر لپ تاب/اورجینال. آموزش جامع تعمیر لپ تاب/اورجینال. دسته نرم افزار ;...

آموزش تعمیر لپ تاپ (گام گام) - جذاب

http://www.jazzaab.ir/news_detail_17375.html

آموزش تعمیر لپ تاپ به صورت كاملا تصویری ... مطمئنا شما با دیدن این مجموعه ی آموزش ی تا حد زیادی با روش های تعمیرات لپ تاپ و مشكلاتی ... آموزش طراحی لباس اورجینال.

تعمیرات لپ تاپ یا تعمرایت موبایل | انجمنهای پرشین تولز

http://forum.persiantools.com/threads/تعمیرات-لپ-تاپ-یا-تعمرایت-موبایل.611704/

ممنون میشم دوستانی که تو این کار هستن و یا اطلاعاتی دارن راهنمایی بفرمایند. اگرم یه جایی مناسبی واسه آموزش تعمیرات هر کدوم سراغ دارین که کارشون ;...

ویندوز 7 همراه با Driver (مخصوص لپ تاپ)-اورجینال - Aidin

http://aidin.royalfa.com/post/10

22 فوریه 2015 ... ویندوز 7 همراه با Driver (مخصوص لپ تاپ)-اورجینال - ... دانلود تاپ باز مخصوص پی ایسوز دل بکاپ در ساخت شده تعمیر نصب تشخیص Windows اموزش ;...

آموزش کامل تعمیرات کامپیوتر مانیتور لپ تاپ پرینتر و موبایل معادل ...

http://yaslab.blogfa.com/post-150.aspx

آموزش تصویری تعمیرات کامپیوتر مانیتور لپ تاپ پرینتر و موبایل معادل 30 سی .... NOD32 6 Collection اورجینال · Backup Recovery Version8 بازیابی اطلاعات و ;...

محصولات فروشگاه ملی ایران 6 - تبلیغ کننده : 36584

http://test.com/vendor_products.php?id=31130323

32,000 تومان, خرید آموزش تعمیر لپ تاپ (گام گام) از مقدماتی تا پیشرفته / زبان اصلی, 15,800 تومان, خرید آموزش تصویری اینترنت به صورت جامع / اورجینال ;...

فیلم های آموزشی تعمیرات کامپیوتر؛لپ تاپ و موبایل/اورجینال

http://seresht-shop.com/فیلم-های-آموزشی-تعمیرات-کامپیوتر؛لپ-ت/

خرید اینترنتی فیلم های آموزشی تعمیرات کامپیوتر،لپ تاپ و موبایل:فیلم آموزشی تعمیر کامپیوتر به زبان فارسی ،تعمیرات کلیه قطعات،هارددیسک،اسمبل و مونتاژ ;...

ریکاوری لپ تاب - 12 ایکس - خانه

http://mihan-shop.ir/q/ریکاوری لپ تاب

آموزش تعميرات سخت افزار آموزش تعميرات کامپيوتر آموزش تعميرات لپ تاپ ... ریکاوری اینجا یعنی برگردوندن ویندوز اورجینال بله دوست من البته اگر لپ تاپ شما دل.

خرید آموزش تعمیرات لپ تاپ به زبان فارسی ( کامل ترین مجموعه )-اورجینال

http://xn--tgbcfbp0f5b62e.fun21.ir/خريد-آموزش-تعميرات-لپ-تاپ-به-زبان-فارسي.html

آموزش تعميرات لپ تاپ به زبان فارسي ( کامل ترين مجموعه )-اورجينالخريد اينترنتي آموزش تعميرات لپ تاپ به زبان فارسي ( کامل ترين مجموعه )-اورجينال :آموزش.

U Elect 12936 سایت فروش مجموعه آموزشی تعمیر لپ تاپ زبان اصلی ...

http://www.uelect.com/12936-سایت-فروش-مجموعه-آموزشی-تعمیر-لپ-تاپ-زبان-اصلی--Laptop-Repair-Video---اورجینال/

مجموعه آموزشی تعمیر لپ تاپ زبان اصلی Laptop Repair Video/ اورجینال. مجموعه آموزش تعمیرات لپ تاپ / زبان اصلی /5 دی وی دی / اورجینال آموزش تعمیر لپ تاپ(گام گام) ;...

تصویری و فارسی ورژن جدید:اصل: خرید پستی آموزش تعمیر لپ تاپ و ...

http://0ecnn.niaz-pardaz.ir/

آموزش تعمیر لپ تاپ و نوت بوک - تصویری و فارسی ورژن جدید آموزش تعمیرات لپ تاپ به زبان فارسی ( کامل ترین مجموعه ) کامل ترین مجموعه آموزش فارسی تعمیر ;...

نرم افزار آموزش مونتاژ و عیب یابی کامپیوتر و لپ تاپ +راهنمای موبایل ...

http://www.7gardoon.com/ads-show-109010.html

آموزش جامع سخت افزار مونتاژ و عيب يابي كامپيوتر شامل سه سي دي ... نرم افزار آموزش مونتاژ و عیب یابی کامپیوتر و لپ تاپ +راهنمای موبایل/ اورجینال .... تعمیرات لپ تاپ در مجهزترین مرکز تعمیرات در کشور با حضور کادری مجرب ، متخصص و متعهد در ;...

خرید پستی آموزش تعمیر انژکتور پراید ,تصویری,, اورجینال

http://6pryv.goldagahi.ir/

آموزش سیستم های سوخت رسانی انژکتوری پراید / اورجینال آموزش تعمیر انژکتور پراید .... آموزش کامل تعمیر لپ تاپ(گام گام) / زبان اصلی /5 دی وی دی/ اورجینال.

آموزش تعمیرات حرفه ای موبایل و کامپیوتر لپ تاپ و پرینتر معادل 22 ...

http://www.iranbbs.com/detail.php?vendors=41120010

آموزش تعمیرات حرفه ای و فوق تخصصی موبایل و کامپیوتر و لپ تاپ و پرینتر ... و کامپیوتر لپ تاپ و پرینتر معادل 22 سی دی فارسی تصویری: اورجینال، پس از ;...

خدمات کامپیوتری اورجینال سیستم - سخت افزار - امیدیه - سخت افزار

http://www.niazresi.ir/کامپیوتر/سخت-افزار/آگهی/خدمات-کامپیوتری-اورجینال-سیستم,6847.html

فروش لب تاب-کامپیوتر نو و استوک لوازم جانبی کامپیوتر تعمیرات سخت افزار-نرم ... فروش تبلت های اورجینال ... بزرگترین مرکز آموزش تعمیرات لپ تاپ و تبلت.

فروش پکیج طلایی آموزش تعمیرات حرفه ای موبایل و قطعات کامپیوتر و ...

http://asemansafety.ir/فروش-پکیج-طلایی-آموزش-تعمیرات-حرفه-ای-م/

14 نوامبر 2014 ... پکیج طلایی آموزش تعمیرات حرفه ای موبایل و قطعات کامپیوتر و لپ تاپ ۲۲ سی دی فارسی اورجینال. پکیج طلایی آموزش تعمیرات حرفه ای موبایل و ;...

اورژانس موبایل و کامپیوتر و لپ تاپ خود در منزل باشید...اورجینال

http://rojgroup.ir/detail.php?post=2313

آموزش تعمیرات حرفه ای و فوق تخصصی موبایل و کامپیوتر و لپ تاپ معادل 19 سی دی فارسی+هدیه اور جینال (سی دی خام اور جینال ) این مجموعه شامل سه بخش زیر است

آموزش تعمیرات لپ تاپ Laptop Repair - نیاز مارکت : بزرگترین ...

http://nyazmarket.com/index.php?productID=67

برای هر مشکلی مجبورید لپ‌تاپ و یا نوت بوک خود را به یک مرکز تعمیرات ببرید و علاوه بر صرف ... شما با دیدن این مجموعه ی آموزشی تا حد زیادی با روش ها ی تعمیرات لپ تاپ و مشکلاتی که ممکن است ..... انگلیسی را قورت بده - خرید آموزش زبان اورجینال.

نازک ترین لپ تاپ جهان روانه بازار شد

http://euqpmt.bzblog.ir/

آموزش تعمیر لپ تاپ و نوت بوک - تصویری و فارسی ورژن جدید /اورجینال ... آموزش تعمیرات لپ تاپ به زبان فارسی ( کامل ترین مجموعه )-اورجینال ;...

راهنمایی برای پارتیشن بندی هارد 1 ترابایت لپ تاپ

http://mrrqrrt.ramik.ir/

آموزش جامع تعمیرات لپ تات اورجینال. مجموعه آموزشی تعمیرات لپ تاپ یک محصول منحصر به فرد بیش از 9 ساعت آموزش تخصصی تعمیرات لپ تاپ می باشد که در مورد ;...

طریقه برگرداندن ریکاوری ویندوز اورجینال لب تاپ

http://ads.funfarsi.ir/طریقه برگرداندن ریکاوری ویندوز اورجینال لب تاپ/tag-10120980/

طریقه برگرداندن ریکاوری ویندوز اورجینال لب تاپ-آموزش تعمیرات نوت بوک ( شابلون بایوس چیپ ریکاوری )

آموزش تعمیرات لپ تاپ(6ساعت)(دوبله فارسی) | آونوس

http://www.avnoos.com/wp-9620-آموزش-تعمیرات-لپ-تاپ6ساعتدوبله/

لپ تاپ های خود و اطرافیان را خودتان درست کنید(دوبله)(1dvd) مجموعه آموزشی تعمیرات لپ تاپ. ... مجموعه آموزشی تعمیرات لپ تاپ به زبان فارسی Repairing Laptops ... دوبله فارسی - اورجینال شرکتی - 293 · خرید کارتون قدیمی زمزمه گلاکن (دوبله فارسی ;...

اورجینال: خرید پستی مجموعه فیلم آموزشی پرورش زنبور عسل , سری جدید

http://eshopaward4sg.agahi-niaz.ir/

مجموعه اموزشی تعمیرات لپ تاپ محصول کمپانی معروف podnutz می باشد که در قالب 3 DVD با کیفیت HD با دوبله فارسی گرد اوری شده است که شما می توانید به راحتی ;...

پکیج آموزش تعمیرات لپ تاپ | سایت خرید اینترنتی عطر و ادکلن ...

http://www.bitamarket.com/pardis/76/پکیج-آموزش-تعمیرات-لپ-تاپ.html

الکترواسموک اورجینال. دستگاه ترک سیگار ... آموزش تخصصی تعمیر لپ تاپ(گام گام۳dvd). آموزش تعمیر تخصصی لپ تاپ ویدئویی. از ساده ترین مرحله تا سخت ترین ;...

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2988
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 23
  • آی پی دیروز : 118
  • بازدید امروز : 27
  • باردید دیروز : 384
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 4,688
  • بازدید ماه : 411
  • بازدید سال : 58,278
  • بازدید کلی : 1,166,677
  • کدهای اختصاصی
    کسب درآمد از پاپ آپ هرمز دانلود هرمز موزیک قفس دانلود