loading...
آی ام سی بانک
سعید بازدید : 266 یکشنبه 20 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

ارشد روانشناسی(اورجینال)

دسته نرم افزار آموزشی زیردسته دانشگاهی

شماره دیویی: CD‎ ۱۵۰‎ /۷۶ الف‏‎۴۱۴‎ب‏ ‎۱۳۹۱

عنوان: بسته آموزشی کارشناسی ارشد روانشناسی: آزمون‌های ارشد از سال ‎۷۵ تا ‎۹۱ به صورت تشریحی و گزینه‌ای... [لوح فشرده]

تنالگان: ‎۱.ارشد یار رایانه

محل تولید: تهران

سری: کنکورهای هوشمند ارشد یار

مشخصات فیزیکی: ‎۲ لوح فشرده: رنگی

موضوع: ‎۱.روانشناسی -- آزمونها و تمرینها (عالی).

‎۲.دانشگاهها و مدارس عالی -- ایران -- آزمونها.

‎۳.آزمون دوره‌های تحصیلات تکمیلی -- ایران.

نوع: ماده دیداری

چکیده: خلاصه کلیه دروس و مباحث کارشناسی ارشد منطبق بر سرفصلهای وزارت علوم، امکان شبیه‌سازی و شرکت در آزمونهای مجازی هوشمند، ذخیره ‎۱۰ آزمون پایانی جهت بررسی نمودار رشد یا افت، تغییر فضای آزمون و سایر تنظیمات بنا بر سلیقه کاربر، شرکت در آزمونهای متعدد به چهار روش آزمون تصادفی، آزمون تک‌درس، آزمون از سؤالات اشتباه، آزمون استاندارد مشتل بر دروس متون روانشناسی، علم النفس، آمار و روش تحقیق، روانشناسی مرضی، روانشناسی رشد، روانشناسی بالینی، روانشناسی عمومی، روانسجی، آزمون شناختی هوش، روانشناسی فیزیولوژیک، انگیزش و هیجان، روانشناسی صنعتی و سازمانی، روانشناسی اجتماعی، رفتار سازمانی، روانشناسی امور استخدامی، بالندگی سازمانی







مجموعه روان شناسی شامل 6 گرایش



1- روان شناسی عمومی





2-روان شناسی بالینی





3-سنجش و اندازه‌گیری (روان‌سنجی)





4-روان‌شناسی صنعتی و سازمانی





5-روان‌شناسی بالینی کودک و نوجوان





6-روانشناسی شناختی





می‌باشد.





روانشناسی‌ عمومی‌

فارغ‌ التحصیلان‌ در این‌ رشته‌ می‌توانند فعالیت‌های‌ مقدماتی‌ را در زمینه‌های‌ تشخیص‌ و درمان‌ اختلالات‌ روانی‌ در مؤسسات‌ عمومی‌ و روانی‌ و کلینیک‌های‌ روان‌ پزشکی‌ و سایر مراکز شبیه‌ به‌ آن‌ عهده‌ دار شوند و یا تدریس‌ روانشناسی‌ عمومی‌ را در مراکز آموزشی‌ بعهده‌ گیرند و یا بعنوان‌ روان‌شناس‌ مدرسه‌ در مدارس‌ همکاری‌ داشته‌ باشند.





روانشناسی‌ صنعتی‌ و سازمانی‌





روانشناسی‌ صنعتی‌ و سازمانی‌، یافته‌های‌ روانشناسی‌ و مطالعه‌ علمی‌ رفتار انسان‌ را در صنعت‌ و محیط‌ کار به‌ کار می‌برد. یعنی‌ درباره‌ این‌ که‌ محیط‌ کار باید چگونه‌ باشد تا بهترین‌ بازدهی‌ را داشته‌ باشد و یا چه‌ متغیرهایی‌ در ارتباط‌ بین‌ کارگر و کارفرما مؤثر است‌ و چه‌ عواملی‌ باعث‌ عدم‌ تفاهم‌ بین‌ کارفرما و کارگر می‌شود، مطالعه‌ می‌کند. از آنجایی‌ که‌ نیروی‌ انسانی‌ ماهر و سازمان‌های‌ کارآمد از ارزنده‌ترین‌ ثروت‌های‌ هر کشور به‌ شمار می‌روند و در رشد و توسعه‌ آن‌ نقشی‌ اساسی‌ دارند و چون‌ تشخیص‌ و رفع‌ مسائل‌ و مشکلات‌ انسانی‌ و سازمانی‌ تأثیری‌ شگرف‌ در پیشرفت‌ و توسعه‌ دارد، این‌ گرایش‌ اهمیت‌ قابل‌ توجهی‌ دارد.





روانشناسی بالینی

روانشناسان‌ می‌توانند در مورد تشخیص‌، درمان‌ و بازآموزی‌ افراد نیز عهده‌‌دار مسئولیت‌ گردند؛ اگر چه‌ در اغلب‌ این‌ موارد، روانشناسان‌ بعنوان‌ عضوی‌ از یک‌ تیم‌ شامل‌: روانپزشک‌، پرستار و مددکار اجتماعی‌ کار خواهندکرد ولی‌ آموزش‌ تخصصی‌ آن‌ها باید به‌ گونه‌ای‌ باشد که‌ بتوانند بخش‌ زیادی‌ از مسئولیت‌ها را به‌ تنهایی‌ برعهده‌ گیرند. اهم‌ این‌ قبیل‌ مسئوولیت‌ها عبارت‌اند از: تشخیص‌ ناهنجاری‌های‌ رفتاری،‌ درمان‌ فردی‌ و گروهی‌، مشاوره‌ و راهنمایی‌ و بازآموزی‌.





روانسنجی

روان سنجی، گرایش سوم مجموعه روان شناسی است که کمترین تعداد داوطلب و در عین حال کمترین تعداد پذیرش را دارا است‌. روان سنجی عمدتاً با آمار، شیوه‌های سنجش در آموزش و پرورش و یادگیری، ارزیابی‌های روانشناختی از طریق آزمون‌‌های روانی و شیوه‌های گزینش و سرند کردن در ارتباط است‌.کارشناس ارشد روان‌سنجی می‌تواند به کار اجرای آزمون‌‌های روانی - تشخیصی، سنجش هوش، ویژگی‌‌های شخصیتی، آسیب‌های مغزی، عقب ماندگی‌های ذهنی، ارزیابی در آموزش و پرورش، سازمان سنجش و داده‌پردازی مشغول گردد. یا به همراه یک تیم درمان در کلینیک‌‌های روان شناختی مشغول به کار گردد.





هدف از تحصیل در این رشته، تربیت افرادی است که با جنبه‌های نظری و کاربردی در زمینه‌های مربوط به اندازه‌گیری و ارزیابی خصوصیات مختلف افراد انسانی و مهارت‌های او، آشنایی کافی داشته و توانایی بکارگیری آن را در موقعیت‌های شغلی در آموزش و پرورش داشته باشد. فارغ‌التحصیلان این رشته با استفاده از تئوری کلاسیک اندازه‌گیری به سنجش ویژگی‌های پنهان افراد می‌پردازند و از سویی دیگر با طراحی انواع آزمون‌ها (تحصیلی، هوش و استعداد، استخدامی و ...) در سطوح وسیعی به سنجش آموزشی و تربیتی افراد مشغول‌اند. اجرای آزمون‌های روانی در امر تشخیص، همواره یاری رسان متخصصان بوده است.





با دارا بودن مدرک کارشناسی ارشد در گرایش های بالینی، عمومی و بالینی کودک و نوجوان، فرد می تواند:





- پس از احراز شرایط لازم (ازجمله 800 ساعت کارآموزی در مراکز دارای مجوز رسمی، تاییدیه از اساتید رشته و ...) و دریافت مجوز از سازمان نظام روانشناسی اقدام به تاسیس کلینیک مشاوره بنماید.





- به عنوان کارشناس این رشته در مراکز دولتی نظیر بهزیستی- شهرداری- نیروی انتظامی- سازمان زندان ها- کانون اصلاح و تربیت و ... در قسمت مربوطه جذب به کار شود.





- در واحدهای کوچک دانشگاه آزاد و یا دوره های فراگیر و یا موسسات آموزش عالی آزاد به عنوان مدرس فعالیت کند.





- در آموزش و پرورش به عنوان معلم و یا دبیر در دروس مربوطه و یا به عنوان مشاور مدرسه جذب به کار شود.





- با اخذ مجوز از سازمان بهزیستی اقدام به تاسیس مهد کودک نماید.





- با اخذ مجوز از سازمان بهزیستی اقدام به تاسیس سرای سالمندان نماید.





- در کلینیک های درمان اعتیاد به عنوان روانشناس مشغول به کار شوند (اشتغال در این مراکز مستلزم تحصیل در گرایش روانشناسی بالینی است و دارا بودن مدرک کارشناسی این گرایش کافی است).





- در کلینیک های مشاوره ای به کارهای درمانی بپردازد





- با روانپزشکان در کلینیک های خصوصی ایشان همکاری کند (البته روانپزشکان مایل به همکاری با کارشناسان ارشد در گرایش های بالینی و خانواده درمانی هستند).





- در کلینیک های مشاوره و روان درمانی کودک به کارهای درمانی مثل بازی درمانی و ... بپردازد (در این مراکز تاکید بیشتر روی کارشناسان ارشد با گرایش بالینی کودک و نوجوان و بالینی است).



علوم شناختی



یکی از دانشهای نو است که در کنار نانوتکنولوژی، بیوتکنولوژی، فناوری اطلاعات مجموعه دانشهای همگرا را که NBIC نام گرفته اند تشکیل می دهند. این رشته از زیرمجموعه های علم اعصاب ، روان شناسی، زبان شناسی، هوش مصنوعی و فلسفه ذهن تشکیل گردیده است و کاربرد وسیعی در رشته های فرعی مانند پزشکی، آموزش و پرورش، جامعه شناسی، سیاست، علوم اطلاعات، ارتباطات و رسانه های گروهی، مهندسی پزشکی، مهندسی فرمان و کنترل و حتی علوم دفاعی و جنگ پیدا کرده است. از دید علوم شناختی ذهن را می‌توان با تساهل همچون ‌نوعی رایانه دانست. در رایانه اطلاعات توسط دستگاههای ورودی مانند صفحه کلید یا مودم وارد سامانه می‌شود و سپس عملیات متفاوتی برروی آن انجام می‌گیرد. اطلاعات وارد شده را می‌توان در رایانه ذخیره و توسط نرم افزار پردازش کرد. نتیجه این پردازش می‌تواند به خروجی رایانه تبدیل گردد.

حوزه های کاربردی علوم شناختی

بی تردید از آنجا که حیات انسان و جامعه وابسته به کارکردهای مغزی اوست، شناخت ما از مغز و ذهن می تواند تأثیر به سزایی بر همه ابعاد حیات انسان داشته باشد. در این میان هوش مصنوعی و ساخت رایانه هایی که بتواند وظایف انسان را انجام دهند، پزشکی و جبران آسیبهای مغزی و شناختی، آموزش و پرورش، سلامت روانی و اجتماعی، سیاست و افکار عمومی، امنیت و دفاع، اقتصاد و بهزیستی، مهندسی و رابطه انسان و فناوری از اهمیت بیشتری برخوردارند. همه این حوزه ها با علوم شناختی رابطه ای تنگاتنگ دارند و به همین دلیل رشته هایی چون هوش مصنوعی، آموزش و پرورش شناختی، روان درمانی شناختی، شناخت اجتماعی و روان شناسی سیاسی، روان شناسی تحلیل اطلاعات و رسانه های گروهی، علوم دفاعی شناختی، اقتصاد شناختی، مهندسی شناختی و غیره پدید آمده اند تا با استفاده از یافته های علوم شناختی در باره مغز و ذهن انسان، زمینه استفاده بهینه از این ودیعه الهی را فراهم ساخته، کاستیهای آنرا جبران و از بروز خطاهای ذهنی انسان جلوگیری نمایند. در زیر به برخی از این حوزه های کاربردی مختصراً اشاره می شود:



مداخله تشخیصی و درمانی



با استفاده از یافته های علوم شناختی میتوان زمینه های بالقوه اختلالاتی مانند خوانش پریشی] و درخودماندگی را در کودکان از طریق تصویر برداری عصبی پیش بینی کرد و با انجام مداخله به موقع عصب شناختی و تصویر برداری مجدد از آن، از ترمیم آن مطمئن گشت. اینگونه مداخلات عصب شناختی راه را برای معالجه بسیاری از کاستیهای عصبی باز می کند و فصل جدیدی را در علم اعصاب پدید خواهد آورد..



هوش مصنوعی



برخی از دانشمندان علوم شناختی پیش بینی می کنند که با کمک دانشمندان هوش مصنوعی بتوانند رایانه هایی بسازند که ایده ها را درک کند و به پردازش معنایی بپردازد، رایانه هایی که هوشهای چندگانه را تشخیص دهند و به رفع ضعف فرد در یک هوش خاص کمک کنند، رایانه هایی که بتوانند به معنای واقعی کلمه با انسان مکالمه کنند و درک متقابل داشته باشند.



ارتباط مغز و رایانه

(BCI) که ممکن است از طریق آن به صورت یک سویه و یا دو سویه بین رایانه و مغز اطلاعات مبادله گردد.

مطالعات BCI بیشتر بر روی ابزارهای کاشته شده در مغز حیواناتی انجام شده است که دچار نقص حرکتی، بینایی و یا شنوایی بوده اند، ولی در سالهای اخیر در مورد انسانهایی که دچار نقص بینایی، شنوایی و یا حرکتی شده اند نیز کاشت ابزار صورت گرفته است. طراحی این ابزارها بر اساس مطالعات علم اعصاب شناختی صورت می گیرد. بر این اساس، مغز با ابزاری که بتواند از نظر دریافت و ارسال سیگنالها به آن کمک کند سازگار می‌شود و بدین ترتیب، اندامهای مصنوعی از طریق ابزارهای رایانه ای به نحوی کنترل می‌شوند که گویی توسط مغز کنترل شده باشند. هدف نهایی BCI آن است که مغز به رایانه وصل شود، به طوری که بتوان قابلیتهای بیشتری را از آن انتظار داشت.







تقویت شناختی

تقویت شناختی به معنای ارتقاء توانمندیهای مغز در زمینه کارکردهای شناختی از جمله ادراک، توجه، هشیاری، حافظه، تصمیم‌گیری، تجزیه و تحلیل، استدلال، تعادل خلقی و غیره می‌باشد. تلاش‌ محققین علوم شناختی و علم اعصاب شناختی اصالتاً متمرکز بر شناخت هرچه بیشتر کارکردهای مغزی است، ولی در عین حال یافته های آنها در دسترس شاخه‌های دیگر علوم از جمله داروسازی، برای تولید داروهای تقویت کننده توانمندی‌های فوق الذکر قرار می‌گیرد. رشته‌های دیگر از جمله علوم رایانه، مهندسی پزشکی، سلولهای بنیادی، الکترونیک، بیومکانیک، فناوری نانو و عصب شناختی رایانه ای همگی در صدد تولید مواد دارویی، وسایل و روشهایی هستند که بتواند، توانمندیهای شناختی انسان را افزایش دهد.



تشخیص

عملکرد حوزه تشخیص در هوش مصنوعی ایجاد الگوریتمها و تکنیکهایی است که بتواند تشخیص ‌دهد آیا رفتار یک سیستم خاص بهنجار است یا خیر. اگر سیستم به درستی کار نکند الگوریتم مذکور باید قادر به تشخیص محل دقیق اختلال و نوع اختلال باشد.در این حوزه می‌ توان از سیستمهای خبره نام برد. این سیستمها برنامه‌هایی است که از دانش و مهارتهای تحلیلی یک یا چند انسان صاحب تخصص در یک حوزه خاص برخوردار می‌باشد و از اطلاعات فوق برای حل مشکلات به‌وجود آمده استفاده می‌کند. به‌عنوان مثال می‌توان از سیستمهای خبره که در تشخیص و درمان پزشکی به‌کار می‌رود یاد کرد.



روباتها

روبات یک عامل مصنوعی الکترومکانیکی است که ظاهر و حرکاتش هدف و مقصود معینی را دنبال می‌کند. روباتها را می‌‌توان براساس عملکردشان به دو گروه صنعتی و خانگی تقسیم کرد.



آموزش و پرورش شناختی

یافته های علوم شناختی تأثیرات عمیقی را در سالهای اخیر بر آموزش و پرورش بر جای گذاشته است به طوری که امید آن می رود که اثر بخشی این نهاد کهن روز به روز ارتقا یابد. اینک کشورهای پیشرفته پروژه های سنگینی را در زمینه کاربرد علوم شناختی در آموزش و پرورش در دست اجرا دارند و با تأسیس مدارس شناختی در حال تجربه این رویکرد در آموزش و پرورش هستند

روان درمانی شناختی

رشته روان درمانی شناختی به عنوان رویکردی جدید در روان شناسی بالینی و روان پزشکی توانسته است توفیقات قابل توجهی را در درمان اختلالات رفتاری و روانی به ارمغان آورد. از جمله توفیقات روان درمانی شناختی، معالجه معتادین به مواد مخدر است، به طوری که موثر بودن این رویکرد به خوبی به اثبات رسیده است. در سایر زمینه های اختلالات روانی نیز امروزه رویکرد شناختی چه به تنهایی و چه در تلفیق با فنون رفتار درمانی یکی از شیوه های موثر روان درمانی تلقی می شود به طوری که نشان داده شده است اثر این نوع معالجات ماندگارتر بوده، احتمال بازگشت مجدد بیماری کاهش می یابد.



شناخت اجتماعی و روان شناسی سیاسی

علوم شناختی به تحلیل و درک رویدادهای اجتماعی و رفتارهای سیاسی نیز کمک شایان توجهی می کند. نحوه شکل گیری گروههای اجتماعی و نقش شناخت در آن، درگیریهای قومی، نژادی و مذهبی، نقش رهبران اجتماعی- سیاسی و شخصیت آنها در رفتارهای سیاسی- اجتماعی، نقش شناخت، هویت اجتماعی، هیجان و نگرش در رفتارهای اجتماعی و سیاسی، افراط گرایی و مناقشات بین المللی همگی از موضوعات مورد علاقه روان شناسی سیاسی و جامعه شناسی شناختی است.



روان شناسی تحلیل اطلاعات و رسانه های گروهی

یکی از حوزه های کاربردی متأثر از یافته های علوم شناختی، روان شناسی تحلیل اطلاعات و رسانه های گروهی است. روان شناسی شناختی در درک خطاهای شناختی که منجر به تصمیمات نادرست می گردد و نیز طراحی بهترین شیوه تأثیر گذاری بر افکار عمومی به این حوزه کمکهای مهمی می رساند. دستگاههای اطلاعاتی یکی از کاربران یافته های علوم شناختی برای تحلیل اطلاعات هستند. رسانه های گروهی نیز برای جذب افکار عمومی و تأثیرگذاری بر آن از اصول روان شناسی شناختی بهره می برند. زبان شناسی شناختی نیز در استفاده از استعاره های مناسب به این حوزه کمک ارزشمندی انجام می دهد.



روان شناسی تغییر ذهن

یکی از زمینه های جذاب در روابط فردی و جمعی مقوله تغییر ذهن است. چگونه ما می توانیم در روابط شخصی و اجتماعی خود بر دیگران تأثیر بگذاریم و اساساً تحول ذهنی و فکری چگونه پدید می آید. این موضوعی است که نظر دانشمندان علوم شناختی را به خود جلب کرده، به طراحی راهکارهایی برای تغییر ذهن خود و دیگران انجامیده است. روان شناسی شناختی و زبان شناسی شناختی به این حوزه نیز کمک شایان توجهی می کنند.



علوم دفاع شناختی

یافته های علوم شناختی در قلمروی دفاعی و امور امنیتی نیز میدان فعالیت وسیعی کسب کرده است، به طوری که نیروهای مسلح کشورهای پیشرفته در کنار توسل به قدرت سخت از کاربرد قدرت نرم غافل نمانده با استفاده از یافته های علوم شناختی در جستجوی راهکارهای عملی برای تأثیر گذاری بر فکر و ذهن فرماندهان و نیروهای مسلح رقیب و انحراف افکار ایشان هستند. همچنین کاربرد دقیق سلاح، پرهیز از خطاهای شناختی و نیز استفاده از دستورالعملهای شناختی به منظور بالابردن ضریب دقت و صحت تصمیمات نظامی، به ویژه در هنگام فوریتها از زمینه هایی است که علوم شناختی می تواند کمک قابل توجهی به علوم دفاعی انجام دهد.



اقتصاد شناختی

یکی از مسایل مهم در اقتصاد و بازرگانی مقوله تصمیم گیری و داوری است. تصمیم گیری و عوامل موثر در آن موضوع مورد علاقه علوم شناختی به ویژه روان شناسی شناختی و زبان شناسی شناختی نیز می باشد. اقتصاد شناختی در کنار نظریه های دیگر تصمیم گیری همچون انتخاب عقلانی موسع یا محدود ، نظریه بازیها، نظریه پویایی سیستمها می تواند به درک فرایند تصمیم گیری در اقتصاد و بازرگانی کمک کند.



مهندسی شناختی

رابطه انسان و فناوری، به ویژه ماشین، موضوعی است که در مهندسی شناختی مورد مطالعه قرار می گیرد. در این زمینه راههای بهبود فناوریها و ماشین آلات به نحوی که کاربرد آنها برای انسان مطلوب تر باشد و نیز بررسی خطاها و اشتباهاتی که در هنگام استفاده از آن، به ویژه در مراکز حساسی چون نیروگاهها، برجهای فرودگاه وتاسیسات هسته ای ممکن است رخ دهد، از موضوعاتی است که مورد علاقه مهندسی شناختی است.





منابع اختصاصی

منابع پیشنهاد شده درباره دروس اختصاصی علوم شناختی بر اساس کتاب هایی که در پژوهشکده علوم شناختی تدریس می شود، پیشنهاد شده است.

اصول علوم شناختی:

علوم شناختی: مقدمه ای بر مطالعه ذهن، ﺟﻲ ﻓﺮﺩﻧﺒﺮﮒ، ﮔﻮﺭﺩﻥ ﺳﻴﻠﻮﺭﻣﻦ، ترجمه دکتر محسن افتاده حال و دیگران، موسسه آموزشی و تحقیقاتی صنایع دفاعی، مرکز آینده‌پژوهی علوم و فناوری دفاعی

روانشناسی شناختی:

روانشناسی شناختی، رابرت استرنبرگ، کمال خرازی، پژوهشکده علوم شناختی و انتشارات سمت



دانشگاه ها

رشته علوم شناختی در مقطع کارشناسی ارشد پژوهشکده علوم شناختی و دانشگاه فردوسی مشهد ارائه شده و در مقطع دکترا در سه گرایش در پژوهشکده علوم شناختی، در یک گرایش در مرکز مطالعه دانشهای بنیادین و در گرایش مدل سازی در دانشگاه شهید بهشتی ارائه میگردد.

فروشنده: خورشید ای شاپ

قیمت: 18,000 تومان

درصد :50

روش خرید: برای خرید ارشد روانشناسی(اورجینال)، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید ارشد روانشناسی(اورجینال)


برای دیدن سایر محصولات این فروشنده اینجا کلیک کنید.

پیشنهاد خرید این محصول به دوستان



خريد مجموعه ارشد روانشناسي(اورجينال) - خدمت پاینده

http://hamed.avaxblog.com/post/79

خريد مجموعه ارشد روانشناسي(اورجينال) .... عنوان: بسته آموزشي كارشناسي ارشد روانشناسي: آزمون‌هاي ارشد از سال ‎۷۵ تا ‎۹۱ به صورت تشريحي و گزينه‌اي... [لوح فشرده]

خرید ارشد روانشناسی(اورجینال) - سفید برفی مامان وبابا...

http://200.namablog.ir/post194.php

9 ا کتبر 2014 ... خرید ارشد روانشناسی(اورجینال) - ... عنوان: بسته آموزشی کارشناسی ارشد روانشناسی: آزمون‌های ارشد از سال ‎۷۵ تا ‎۹۱ به صورت تشریحی و گزینه‌ای.

ارشد روانشناسی(اورجینال) - آرپین

http://www.arpin.ir/detail.php?vendor=51080764

نتایج جستجو برای جمله ارشد روانشناسی(اورجینال). مجموعه سوالات ... خریدمجموعه کامل پرسشنامه های روانشناسی با پاسخنامه و تفسیرNEW/اورجینال. خریدمجموعه کامل ;...

فروش سی دی ارشد روانشناسی(اورجینال) - صفحه نخست

http://rahgozar93.10r.ir/post/382

ضمن آرزوی ساعاتی خوش برای هموطنان عزیز.شما به صفحه ویژه فروش سی دی ارشد روانشناسی(اورجینال) وارد شده اید.پکیج فروش سی دی ارشد روانشناسی(اورجینال) بهترین ;...

ارشد روانشناسی(اورجینال) - کلید آجدار

http://kelideajdar.blogsazan.com/post1994.php

25 جولای 2014 ... مشتریان گرامی با آرزوی لحظاتی خوش،شما به صفحه اختصاصی ارشد روانشناسی( اورجینال) وارد شده اید.با مرور پکیج ارشد روانشناسی(اورجینال) ;...

بسته فراگیر ارشد روانشناسی بالینی | کتاب همراه پیام نور

http://hamrah-pnu.ir/products/baste-faragir-arashad/basteh-ravanshenasi-balini/

بسته های آموزشی فراگیر کارشناسی ارشد همراه در بسته بندی اورجینال با نشان همراه و به صورت پلمب شده ارائه می‌گردد. توجه: به تازگی برخی بسته های فراگیر ;...

نمونه پروپزال کامل ارشد روانشناسی pdf

http://tyttot.akpen.ir/

مجموعه طلایی جزوات ارشد عمران+فایل صوتی,آزمونهای آزمایشی,پروژه عمران.//اورجینال ... خریدمجموعه کامل پرسشنامه های روانشناسی با پاسخنامه و تفسیرNEW/اورجینال.

ارشد روانشناسی(اورجینال) -

http://www.rayanak.com/item.php?id=160635

اورجینال روانشناسی ارشد. ... سوالات و پاسخ نامه آزمونهای کارشناسی ارشد کلیه رشته ها (اورجینال) ... تست های کنکور کارشناسی ارشد مهندسی کامپیوتر/اورجینال.

درخواست کارنامه یکی از 10 نفر اول ارشد روانشناسی عمومی پارسال

http://myqeeeu.rablog.ir/

نمونه سوالات پیام نور رشته روانشناسی و علوم تربیتی + پاسخنامه (دروس عمومی و تخصصی) اورجینال قابل چاپ شامل 22 نیمسال به همراه جواب 100% اورجینال قابل .

فروشگاه اینترنتی

http://zarinshop.zarringostar.com/

... مرجع موجود در بازار. 18,500 تومان, خرید بسته آموزشی کارشناسی ارشد مدیریت( اورجینال) ... مرجع موجود در بازار. 18,000 تومان, خرید ارشد روانشناسی(اورجینال) ;...

پاورپوینت های پایان نامه دفاعیه کارشناسی ارشد روانشناسی

http://orimyq.hapin.ir/

راهنمای تدوین و نوشتن پایان نامه دانشجویی/اورجینال. در این مجموعه با اصول تدوین و نگارش پایان نامه دانشجویی در کلیه مقاطع کاردانی ، کارشناسی و کارشناسی ارشد آشنا ;...

دانلود سوالات ارشد روانشناسي صنعتي و سازماني 94 | خرید پستی

http://iranmc.maxkar.ir/58924

خرید پستی دانلود سوالات ارشد روانشناسي صنعتي و سازماني 94 مي‌باشد مورد حاصل - دانلود-سوالات-ارشد-روانشناسي-صنعتي-و-سازمانينتايج.

بسته فراگیر ارشد روانشناسی عمومی | کتاب همراه پیام نور

http://porseshyar.com/detail/1699944/article/5

کتاب زمینه روانشناسی هیلگارد ترجمه براهنی - روانشناسی عمومی پیشرفته. ... بسته های آموزشی فراگیر کارشناسی ارشد همراه در بسته بندی اورجینال با نشان همراه و به ;...

دانلود دفترچه سوالات با کلید تمام رشته ها کنکور ارشد سراسری 94 ...

http://n1music.blog.ir/post/دانلود-دفترچه-سوالات-با-کلید-تمام-رشته-ها-کنکور-ارشد-سراسری-94

8 فوریه 2015 ... دانلود رایگان سوالات و پاسخ ارشد 94 همه رشته ها دانلود دفترچه سوالات همراه با کلید تمام رشته ها کنکور ... کنکور در خانه (اورجینال) ... سوالات ارشد روانشناسی شخصیت 94,دانلود سوالات ارشد روانشناسی صنعتی و سازمانی 94,دانلود سوالات ;...

نرم افزارصوتی کارشناسی ارشد روانشناسی بالینی

http://eymqup.rapin.ir/

نرم افزارصوتی کارشناسی ارشد روانشناسی بالینی. ... سوالات و منابع آزمون های کنکور کارشناسی ارشد جوشکاری - اورجینال · سوالات و منابع آزمون های کنکور کارشناسی ;...

سوالات آزمون ها و منابع کارشناسی ارشد روانشناسی بالینی

http://www.aen-co.com/index.php?productID=27

معرفی آخرین منابع مطالعاتی کارشناسی ارشد روانشناسی بالینی به تفکیک درس ... 1- بسته نرم افزاری تحصیلات تکمیلی شامل جعبه نرم افزار ، سی دی اورجینال نرم ;...

نمونه پروپزال ارشد روانشناسی pdf - دی نت

http://www.dinet.ir/show.php?q=نمونه+پروپزال+ارشد+روانشناسی+pdf

ارشد روانشناسی(اورجینال) مجموعه طلایی جزوات ارشد عمران+فایل صوتی,آزمونهای آزمایشی,پروژه عمران.//اورجینال نمونه سوالات پیام نور رشته روانشناسی و علوم تربیتی(+ ;...

فروش کتابهای پوران پژوهش و پردازش کارشناسی ارشد روانشناسی عمومی ...

http://forum.persiantools.com/threads/فروش-کتابهای-پوران-پژوهش-و-پردازش-کارشناسی-ارشد-روانشناسی-عمومی.311564/

فروش ویژه سری کتاب های ارشد روانشناسی عمومی پوران پژوهش با تخفیف ویژه: کتاب ارشد پوران پژوهش :روانشناسی عمومی چاپ چهارم قیمت روی ;...

اورجینال: خرید پستی سریال ایرانی کتابفروشی هدهد

http://bamaki.pardad-agahi.ir/

شماره دیویی: CD‎ ۱۵۰‎ /۷۶ الف‏‎۴۱۴‎ب‏ ‎۱۳۹۱ عنوان: بسته آموزشی کارشناسی ارشد روانشناسی: آزمون‌های ارشد از سال ‎۷۵ تا ‎۹۱ به صورت تشریحی و گزینه‌ای... [لوح فشرده] ;...

خرید پستی 170 پاورپوینت آموزشی برای رشته مدیریت::اورجینال

http://databaan.ir/post.php?post=2498

ارشد روانشناسی(اورجینال). شماره دیویی: CD‎ ۱۵۰‎ /۷۶ الف‏‎۴۱۴‎ب‏ ‎۱۳۹۱ عنوان: بسته آموزشی کارشناسی ارشد روانشناسی: آزمون‌های ارشد از سال ‎۷۵ تا ‎۹۱... قیمت : 18,000 ;...

اورجینال: خرید پستی سریال ایرانی هزاردستان

http://uvee9w.takwa.ir/

روش خرید: برای خرید " سریال ایرانی هزاردستان - اورجینال " ، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات .... ارشد روانشناسی(اورجینال).

بهترین مجموعه آموزشی روان و درمان اورجینال - خانه

http://downloud.ir/catalog/webresults/18263/

عنوان: بسته آموزشی کارشناسی ارشد روانشناسی: آزمون‌های ارشد از سال ‎۷۵ تا ‎۹۱ به ... در کلینیک های مشاوره و روان درمانی کودک به کارهای درمانی مثل بازی درمانی و .

خرید پستی پکیج طلایـــــــــــی پلان های آماده از ویلاهــــــــــــا...,اورجینال,

http://loxabzar.ir/post.php?post=2500

ارشد روانشناسی(اورجینال). شماره دیویی: CD‎ ۱۵۰‎ /۷۶ الف‏‎۴۱۴‎ب‏ ‎۱۳۹۱ عنوان: بسته آموزشی کارشناسی ارشد روانشناسی: آزمون‌های ارشد... قیمت : 18,000 تومان.

خرید پستی آموزش تصویری درس ریاضی عمومی دو..,,اورجینال| فروشگاه ...

http://guilani.ir/detail.php?post=2609

ارشد روانشناسی-اورجینال-. شماره دیویی: CD‎ ۱۵۰‎ /۷۶ الف‏‎۴۱۴‎ب‏ ‎۱۳۹۱ عنوان: بسته آموزشی کارشناسی ارشد روانشناسی: آزمون‌های ارشد از سال ‎۷۵ تا ‎۹۱ به صورت ;...

بسته های مکاتبه ای و آزمون های آزمایشی کارشناسی ارشد پیام نور رشته ...

http://amoozoffer.ir/basteravanshenasi93

ویژه رشته روانشناسی. در این آموزآفر ... بسته های آموزشی فراگیر کارشناسی ارشد همراه در بسته بندی اورجینال با نشان همراه و به صورت پلمب شده ارائه می‌گردد. توجه: به ;...

تست های کمکی برای آزمون ورودی کارشناسی ارشد (رشته شیمی ) - اورجینال

http://imcbank.5fa.ir/page-629982.html

جزوات کنکور کارشناسی ارشد کامپیوتر و فناوری اطلاعات:اورجینال ... همچنین شما ..... فروش پکیج اورجینال کتاب های کارشناسی ارشد روانشناسی بالینی پارسه همراه با .

استخدام روانشناس خانم در تبریز - بهترین ها و جدیدترین های وب - رز بلاگ

http://feedkhoon.rozblog.com/post/18598

8 آوريل 2015 ... آموزش خیاطی با خانم سیما عمرانی 21 دی وی دی - اورجینال .... استخدام مرکز مشاور صداقت در شهر تبریز کارشناس ارشد روان شناسی یا ,علوم اجتماعی خانم ;...

منابع آزمون كارشناسي ارشد روانشناسي باليني | مجله تزپینی

http://watersavingabfaesfahan.ir/get/منابع-آزمون-كارشناسي-ارشد-روانشناسي-ب/

منابع کارشناسی ارشد روانشناسی بالینیمنابع آزمون کارشناسی ارشد ...منابع .... 1- بسته نرم افزاری تحصیلات تکمیلی شامل جعبه نرم افزار ، سی دی اورجینال نرم افزار ;...

فروشگاه محصولات دانشگاهی آذر

http://www.ostadzanis1.shoperzfa.com/

آزمون ساز پیشرفته کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور رشته روانشناسی ... پیام نور رشته روانشناسی( اورجینال) ویژه مرور نهائی و آمادگی آزمون های کارشناسی ارشد دوره های ;...

اخذ پذیرش و بورس تحصیلی و اقامت در خارج رشته های روانشناسی و ...

http://rkkhabarpucom.persiankasb.ir/post/8157

آخرین محصولات. طب جایگزین - گیاهان دارویی(اورجینال) · اخذ پذیرش ... ویژه رشته روانشناسی - مقاطع کاردانی ، کارشناسی ، کارشناسی ارشد و دکتری شامل 4 سی دی و یک ;...

خرید پستی آموزش تصویری درس ریاضی عمومی دو..,اورجینال,

http://www.mayaweb.ir/detail.php?post=2590

بسته آموزشی کارشناسی ارشد حسابداری-اورجینال- ... سوالات و پاسخ نامه آزمونهای کارشناسی ارشد کلیه رشته ها-اورجینال. آزمون های ... ارشد روانشناسی-اورجینال-.

خرید پستی آموزش تصویری درس ریاضی عمومی دو..,,اورجینال

http://www.mayaweb.ir/detail.php?post=2609

بسته آموزشی کارشناسی ارشد حسابداری-اورجینال- ... آزمون‌های کارشناسی ارشد مهندسی معدن از سال 80 تا 92 کاملترین مرجع موجود در بازار ش. .... ارشد روانشناسی-اورجینال-.

خرید پستی پکیج طلایـــــــــــی پلان های آماده از ویلاهــــــــــــا...,اورجینال,

http://link-mahdidownload.ir/detail.php?post=2500

ارشد روانشناسی(اورجینال) ... آزمون‌های کارشناسی ارشد مهندسی معدن (اورجینال). قیمت : 18,000 تومان. |. سوالات و پاسخ نامه آزمونهای کارشناسی ارشد کلیه رشته ها/اورجینال.

موسسه روانشناسی کودک و خانواده آرامش اندیشه تبریز تبریزتبریز ...

http://vitrinu.ir/index.php?page=item

25 ا کتبر 2014 ... سریال به سوی جنوب (دوبله) - اورجینال ... سرکارخانم رباب بشارت: کارشناس ارشد روانشناسی، 14 سال سابقه فعالیت در امر ازدواج و خانواده، عضو و مدرس ;...

محقق سمیه عابدی ( دانشجوی کارشناسی ارشد روانشناسی - صفحه نخست

http://tronix.ir/namayesh.php?q=محقق+سمیه+عابدی+(+دانشجوی+کارشناسی+ارشد+روانشناسی

یکصد کتاب چاپ جدید در حوزه روانشناسی موفقیت و مباحث خودشناسی و روانشناسی تصویری صوتی کتاب. راز موفقیت و شادکامی اورجینال یکصد کتاب چاپ جدید در ;...

پایان نامه روانشناسی و پروپوزال روانشناسی | پایان نامه های تخصصی ...

http://payanname.com/پایان-نامه-های-تخصصی/psychology-thesis.html

هر کدام از گرایش های روانشناسی باید متناسب با اولویت های پژوهشی که دارد، انتخاب موضوع شود. ... موقعیت شغلی کارشناسی ارشد مجموعه روانشناسی: .... hat-original.

فروش جزوات کارشناسی ارشد سنجش تکمیلی رشته روانشناسی (بالینی ...

http://www.tablighagahi.com/تبلیغات/p_4765-فروش-جزوات-کارشناسی-ارشد-سنجش-تکمیلی-رشته-روانشناسی--بالینی-و-عمومی-

11 نوامبر 2013 ... فروش جزوات کارشناسی ارشد سنجش تکمیلی رشته روانشناسی ... فروش عمده کفش اورجینال استوک-آکبند اسپورت و کلاسیک و لباس برند اروپایی

خرید کتابهای ارشد روانشناسی

http://www.netagahi.com/view.php?t=خرید-کتابهای-ارشد-روانشناسی

خرید کتابهای ارشد روانشناسی. ... سوالات و پاسخ نامه آزمونهای کارشناسی ارشد کلیه رشته ها/اورجینال. [Imc:Pic1]آزمون های ... نرم افزار آموزشی روانشناسی چهره اورجینال.

کارشناسی ارشد رشته روانشناسی بالینی ، جزوه ، کلاس ، آزمون - پیام سرا

http://www.payamsara.com/10173607.html

اولین و کاملترین آزمون ساز پیشرفته کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور رشته روانشناسی( اورجینال) ویژه مرور نهائی و آمادگی آزمون های کارشناسی ارشد دوره های فراگیر ;...

The studying of the transformation original education document by ...

http://confbank.um.ac.ir/modules/conf_display/conferences/pesi4/363_1.pdf

The studying of the transformation original education document by the means of ... اسی ارشد روانشناسی تربیتی. ندا نوحی ، کارشناسی ارشد روانشناسی تربیتی.

به سایت کارشناسی ارشد خوش آمدید

http://www.karshenasi-arshad.ir/

خرید جزوات و بسته های آموزشی کارشناسی ارشد و فوق لیسانس. ... با نام (ارشد 93) به صورت اورجینال و اصلي ... 1- آموزش روشهاي ان ال پي NLP و روانشناسي طراحان سوال.

خرید پستی 170 پاورپوینت آموزشی برای رشته مدیریت::/اورجینال

http://deltangagha.ir/post.php?post=2498

آزمون‌های کارشناسی ارشد مهندسی معدن -اورجینال- .... شماره دیویی: CD‎ ۱۵۰‎ /۷۶ الف‏‎۴۱۴‎ب‏ ‎ ۱۳۹۱ عنوان: بسته آموزشی کارشناسی ارشد روانشناسی: آزمون‌های ارشد.

بسته هاي آموزشي آزمون‌های کارشناسی ارشد 92 - بک

http://www.bek.ir/fa/index.php/component/content/article/126-news/111-sample-news-3

آزمون‌های کارشناسی ارشد مهندسی معدن (اورجینال) ... بسته آموزشي كارشناسي رشد روانشناسی(اورجینال) ... بسته آموزشی کارشناسی ارشد حسابداری(اورجینال) ;...

تلقیح مصنوعی گوسفندان بومی استان با اسپرم نژاد خارجی برای ...

http://tnews.ir/news/0A6010389123.html

آزمون‌های کارشناسی ارشد مهندسی معدن -اورجینال- · بسته آموزشی کارشناسی ارشد ریاضی-اورجینال- · ارشد روانشناسی-اورجینال- · بسته آموزشی کارشناسی ارشد ;...

منابع کارشناسی ارشد روانشناسی بالینی | عکس های زیبا، عکس دیدنی ...

http://www.parscloob.com/tag/منابع-کارشناسی-ارشد-روانشناسی-بالینی/

اورجینال یدک مدیریت استراتژیک مدیریت زمان مدیریت زمان برنامه بدنسازی منابع ... انتظامی حسابداری هلو منابع کارشناسی ارشد روانشناسی بالینی سوالات صندلی داغ ;...

خرید و فروش پستی پرسشنامه های روانشناسی ( همراه با پاسخنامه و ...

http://www.fungozar.com/1392/05/پرسشنامه-های-روانشناسی-همراه-با.html

بر چسب های مرتبط: پرسشنامه روانشناسی روانشناسی پاسخنامه امتحان نهایی زیست ... سایت خرید سوالات ارشد مجموعه زبان‌ عربی به همراه پاسخنامه و هدیه اورجینال · خرید و ;...

نرم افزار آموزشی دانشگاهی

http://iesm2013.ir/category.php?zid=6

ارشد روانشناسی(اورجینال). شماره دیویی: CD‎ ۱۵۰‎ /۷۶ الف‏‎۴۱۴‎ب‏ ‎۱۳۹۱ عنوان: بسته آموزشی کارشناسی ارشد روانشناسی: آزمون‌های ارشد... قیمت : 18,000 تومان.

دانشجوی روانشناسی - دوره های کارشناسی ارشد علوم شناختی

http://psychostudent.blogfa.com/post-373.aspx

دانشجوی روانشناسی - دوره های کارشناسی ارشد علوم شناختی - ... در کنار نسخه های اورجینال مجموعه های نرم افزاری نظیر E-prime و CANTAB فرصت مطالعاتی بکری است که ;...

پیام نور کارشناسی ارشد روانشناسی عمومی همراه با پاسخنامه

http://psychoarshad.com/fa/file-download/173/آزمون-آزمایشی-(1)-پیام-نور-کارشناسی-ارشد-روانشناسی-عمومی-همراه-با-پاسخنامه،-89/

آزمون کارشناسی ارشد روانشناسی. : روانشناسی عمومی .... رانندگی کردن در حیطه کدام دیدگاه روانشناسی است؟ ..... The original experiment but arrived at the same results.

خرید پستی آموزش تصویری درس ریاضی عمومی دو...,اورجینال - blue-elf

http://blue-elf.ir/detail.php?post=2601

بسته آموزشی کارشناسی ارشد ریاضی(اورجینال). قیمت : 18,000 تومان ... سوالات و پاسخ نامه آزمونهای کارشناسی ارشد کلیه رشته ها/اورجینال ... ارشد روانشناسی(اورجینال ).

روانشناسی بالینی چیست ؟ | آسمونی

http://www.asemooni.com/health/psychology/what-is-psychology

آی آر آنتی,آنتی ویروس مک آفی,آنتی ویروس,فروش مک آفی اورجینال .... در ایران از اوایل دهه ۱۳۵۰ اولین دوره کارشناسی ارشد روانشناسی بالینی در بیمارستان روزبه ;...

شاخه دانشگاهی - نیازنت

http://niaznet.ir/category/learning-software/collegiate

آزمون‌های کارشناسی ارشد مهندسی معدن (اورجینال) · بسته آموزشی کارشناسی ارشد ریاضی(اورجینال) · ارشد روانشناسی(اورجینال) · بسته آموزشی کارشناسی ارشد ;...

سوال نظریه های شخصیت ارشد روانشناسی از فروید | جستجو | دنیای ...

http://boxiaozui.com/list/سوال+نظریه+های+شخصیت++ارشد+روانشناسی+از+فروید.html

دانلود رایگان نمونه سوالات ارشد فراگیر روانشناسی با جواب سوالات ارشد فراگیر روانشناسی نمونه سوالات. دانلود رایگان نمونه سوالات ارشد فراگیر روانشناسي با جواب

منابع آزمون کارشناسی ارشد مکانیک سیالات

http://jozve.lxb.ir/post/552

منابع آزمون کارشناسی ارشد مکانیک سیالات. ... نرم افزار آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور رشته روانشناسی(اورجینال) اولین و کاملترین آزمون ساز پیشرفته .

باشگاه دانشجویان دانشگاه پیام نور

http://pnu-club.com/

دانلود نمونه سوالات کارشناسی ارشد پیام نور با پاسخنامه --- کلیک کنید · دانلود نمونه سوالات نیمسال اول 93-94 ..... گروه علوم تربيتي و روانشناسي (کارشناسی ارشد) ;...

دانشگاه تهران

http://ut.ac.ir/

... پردیس هنرهای‌ زیبا · دانشکده تربیت‌ بدنی‌ و علوم‌ ورزشی‌ · دانشکده جغرافیا · دانشکده حقوق‌ و علوم‌ سیاسی‌ · دانشکده دامپزشکی‌ · دانشکده روانشناسی‌ و علوم‌ تربیتی‌ ;...

iran cpa - انجمن علمی روانشناسی بالینی ایران

http://www.irancpa.com/NewsByCategory.aspx?cat=2

مقاله پژ‍وهشی (Original Article) بايد حاصل تحقيق نويسنده یا نویسندگان باشد. ... صرفاً به فارغ التحصيلان و دانشجويان كارشناسي ارشد و بالاتر روانشناسان باليني ;...

روش‌های روانشناسی - آفتاب

http://www.aftabir.com/social/psychbiology/base/scientific/style.php

یک کارشناس ارشد روانشناسی بالینی گفت: افسردگی دارای روش … چهره شناسی ... پیشرو یدک دیزل ژنراتور واردات قطعات اورجینال دیزل های کامینز.پرکینز.ولوو. در.

سایر پرسشها و پاسخها - دکتر عبدالحسین شیروی -

http://dr.shiravi.com/archives/2341/comment-page-15

با سلام موقیعت شغلی ارشد روانشناسی صنعتی در کشور چگونه است ..... با عرض سلام و خسته نباشید، می خواستم بدونم به چه نحوی می تونم متن اورجینال کتاب ;...

محصولات دسته نرم افزار آموزشی و زير دسته دانشگاهی - شرکت حس نت

http://www.hesnet.ir/category.php?id=1

بسته آموزشی کارشناسی ارشد مدیریت(اورجینال). قيمت : 18,500 تومان. بسته آموزشی کارشناسی ارشد ... ارشد روانشناسی(اورجینال). قيمت : 18,000 تومان.

مجموعه کتاب های درسی دانشگاه پیام نور بصورت PDF

http://www.unp.ir/news/university/payam-noor/25866

20 فوریه 2015 ... بانک سوالات تخصصی و عمومی پیام نور رشته حقوق//اورجینال ... دانش پذیری دوره های فراگیر پیام نور کارشناسی ارشد 90 رشته روان شناسی عمومی

سوالات کنکور و منابع کارشناسی ارشد - بهترین های روز

http://www.bestofday.ir/weblog-143202

3 ساعت قبل ... دانلود رایگان سوالات کارشناسی ارشد روانشناسی (آزمون سال 91) .... دانلود البوم پایا به نام دوپامین vol1 (اشتها کور کن) با کیفیت اورجینال (221)

خرید سی دی اموزش کامپیوتر برای بچه ها /اورجینال - جان باپتیستا

http://benabnews.ir/detail/1370502/article/6

اثر برجسته هنری/اورجینال - خریدمجموعه کامل پرسشنامه های روانشناسی با پاسخنامه و . ... اریکـسون - خرید پستی بسته آموزشی کارشناسی ارشد روانشناسی - نحوه نگارش ;...

کیهان بالینی روانشناسی منابع مشاوران کیهان روانشناسی ... - بهتینا

http://behtina.com/list/کیهان-بالینی-روانشناسی-منابع-مشاوران-کیهان-روانشناسی-بالینی-کارشناسی-ارشد.html

معرفی منابع معتبر کنکور سراسری کارشناسي ارشد روانشناسي باليني و عمومی 94 ... منابع کارشناسی ارشد روانشناسی بالینی،وزارت بهداشت،وزارت علوم،دانشگاه ;...

تست کتاب آمار ارشد روانشناسی - Eforosh ایفروش

http://www.eforosh.com/search/3733915

فروش جزوات سنجش تکمیلی ارشد,تست کتاب آمار ارشد روانشناسی,زبان عمومی و تخصصی :,منابع آزمون کارشناسی ارشد و,منابع لازم ... با کتاب اورجینال معادل 8 سی دی .

پستال مارکت - خرید سی دی روانشناسی چهره به صورت فارسی

http://postalmarket.iran2.net/buyeducational/خرید-سی-دی-روانشناسی-چهره-به-صورت-فارسی/

روش خرید: برای خرید خریدنرم افزار آموزشی روانشناسی چهره/اورجینال، پس از کلیک ..... خرید سی دی آموزش هلیکوپترهای رادیو کنترل-اورجینال - مجموعه طلایی جزوات ارشد ;...

خرید اینترنتی نسخه اورجینال PES 2015 | جستجو | هستی بلاگ ...

http://www.hastiblog.ir/list/خرید+اینترنتی+نسخه+اورجینال+PES+2015.html

خرید اینترنتی و دانلود مستقیم بازی اورجینال فوتبال PES 2015. بالاخره انتظار ها به .... سفارش خريد كاملترین مرجع كارشناسی ارشد روانشناسی لاغری سریع در سه ;...

منابع آزمون فراگیر پیام نور رشته روان‌شناسی عمومی در آزمون ارشد

http://jozve.shoploger.com/article-17025.aspx

27 سپتامبر 2011 ... روشهای نوین کاهش وزن و لاغری به صورت تصویری / اورجینال. خریدکاورهای ... منابع آزمون فراگیر پیام نور رشته روان‌شناسی عمومی در آزمون ارشد. رشته و ;...

فروشگاه جوکز- فروشگاه اینترنتی - خرید پستی 10

http://jokez.ir/?page=10

ارشد روانشناسی-اورجینال-. شماره دیویی: CD‎ ۱۵۰‎ /۷۶ الف‏‎۴۱۴‎ب‏ ‎۱۳۹۱ عنوان: بسته آموزشی کارشناسی ارشد روانشناسی: آزمون‌های ارشد از سال ‎۷۵ تا ‎۹۱ به صورت.

canada goose jacka original for cheap, ebay canada goose trillium ...

http://ncognitivescience.com/guide/canada-goose-jacka-original-for-cheap-rexvd2.html

دانشجوی کارشناسی ارشد روانشناسی عمومی، 5. دانشجوی دکترای تخصصی علوم اعصاب دانشگاه توبینگن آلمان، 6. کارشناس ارشد روانشناسی عمومی دانشگاه تبریز.

مجموعه بسيار كامل سوالات و پاسخ نامه آزمونهای کارشناسی ارشد کلیه ...

http://www.irisl-mti.ir/post/28

سوالات و پاسخ نامه آزمونهای کارشناسی ارشد کلیه رشته ها(اورجینال) ... سیاسی و روابط بین الملل – روان شناسی – حسابداری – مدیریت – مدیریت اجرایی – تاریخ – مهندسی ;...

پكيج جامع كنكوري ارشد مجموعه روانشناسي - تبلیغات رایگان

http://www.takro.net/11295606.tak

کلمات کليدي: جزوه و كتاب،ارشد روانشناسي،كنكور،پاورپينت،مدرسان،پوران .... يك بسته سنجش تكميلي آكبند - اورجينال ، ورق نخورده، مربوط به كارشناسي ارشد مجموعه ;...

منابع کارشناسي ارشد حقوق خصوصي - آیتا بلاگ

http://aytablog.com/page-914610.html

1- بسته نرم افزاري تحصيلات تکميلي شامل جعبه نرم افزار ، سي دي اورجينال نرم افزار تحصيلات تکميلي حاوي سوالات و ... منابع کارشناسي ارشد روانشناسي باليني

مجله اینترنتی برترین ها | پورتال خبری و سبک زندگی

http://www.bartarinha.ir/

پربازدیدترین مجله اینترنتی ایران در زمینه های سبک زندگی سلامت دکوراسیون موفقیت کودک می باشد.

The Effect of Stress on Selective (Focused) Visual Attention ...

http://www.academia.edu/505461/The_Effect_of_Stress_on_Selective_Focused_Visual_Attention_According_to_Openness_to_experience

کارشناس ارشد روانشناسی )نویسنده مسئول(- شماره تلفن: 98627029190- ... The Original and O groups first administered the cognitive stressor tasks and then their ;...

دفتركار مشاوره روانشناسي - دانشگاه علوم پزشکی مشهد

http://www.mums.ac.ir/darman/fa/T_ord_psycho

روانشناس باليني به فردي اطلاق مي شود كه دوره PHD يا كارشناسي ارشد روانشناس باليني را در يكي از مراكز معتبر دانشگاهي داخل يا خارج از كشور گذرانده و موفق به اخذ ;...

مهرداد ان - شامل 18 سال سوالات

http://only17forme.blogfa.com/post/2

1- بسته نرم افزاری تحصیلات تکمیلی شامل جعبه نرم افزار ، سی دی اورجینال نرم افزار تحصیلات تکمیلی حاوی سوالات و ... منابع کارشناسی ارشد روانشناسی بالینی

تست زنی به روش مهندسی معکوس در کنکور کارشناسی ارشد - آموزش

http://education-iran.persianblog.ir/tag/تست_زنی_به_روش_مهندسی_معکوس_در_کنکور_کارشناسی_ارشد

بسته اورجینال. کنکور سراسری و آزاد ، کنکور کاردانی به کارشناسی کنکور کارشناشی ارشد و کلیه آزمونهای تستی. گروه آموزشی نوین تست مجموعه ای جامع درباره تست ;...

جزوه آمار و روش تحقيق کارشناسي ارشد روانشناسي - تبلیغات اینترنتی

http://www.niazpardaz.com/جزوه-آمار-روش-تحقيق-@287459

جزوه آمار و روش تحقيق کارشناسي ارشد روانشناسي باليني و عمومي موسسه پارسه ... جزوه منابع آزمون (همراه با هدیه اورجینال )((نوشت افزاراورجینال )) منابع استخدامی و .

فایل برای دانلود - دانشگاه بوعلی سینا

http://profs.basu.ac.ir/zoghipaidar/upload_file/resume.docx

کارشناسی ارشد روانشناسی بالینی از دانشگاه شیراز. کارشناسی روانشناسی بالینی ... 4, No.4, Winter 2014,Pages: 911-919 Original Article. ارتباط شیوه برخورد و ;...

خرید پستی آموزش گریم و چهره سازی/اورجینال - خانه قلبها

http://beytliv.avazblog.com/post/340

متعادل سازی ، نامتعادل سازی،شخصیت پردازی،روانشناسی شخصیت ..... آموزش هلیکوپترهای رادیو کنترل-اورجینال - مجموعه طلایی جزوات ارشد عمران+فایل صوتی, آزمونهای ;...

ﻭ ﺗﻤﺎﻳﻞ ﺧﺮﻳﺪ ﻣﺸﺘﺮﻳﺎﻥ ( ) ﺑﺮﻳﮕﺰ - ﺍﺑﻌﺎﺩ ﺷﺨﺼﻴﺘﻲ ﺗﺴﺖ ﻣﺎ

http://uijs.ui.ac.ir/nmrj/files/site1/user_files_4bd304/mkhaliliy-A-10-580-1-0f87837.pdf

ﺍﺭﺷﺪ ﻣﺪﻳﺮﻳﺖ ﺍﺟﺮﺍﻳﻲ. ﮔﺮﺍﻳﺶ ﺑﺎﺯﺍﺭﻳﺎﺑﻲ ﻭ ﺻﺎﺩﺭﺍﺕ، ﺩﺍﻧﺸﮕﺎﻩ ﭘﻴﺎﻡ .... ﻫﺎﻱ ﺭﻭﺍﻧﺸﻨﺎﺳﺎﻥ ﺗﻼﺵ ﺩﺍﺭﺩ. ﺗﺎ ﺧﺼﻮﺻﻴﺎﺕ ﺭﻓﺘﺎﺭﻱ ﻳﻜﺴﺎﻧﻲ ﺭﺍ ﺑﻪ ﺍﻓﺮﺍﺩ .... ﺍﺯ ﺭﺷﺘﻪ ﺭﻭﺍﻧﺸﻨﺎﺳﻲ ﺑﺎﻟﻴﻨﻲ ﻧﺸـﺄﺕ ﮔﺮﻓﺘـﻪ ﺍﺳـﺖ . ﺍﺯ ﻗـﺮﻥ. ﻧﻮﺯﺩﻫﻢ ﺭﻭﺍﻧﺸﻨﺎﺳﺎﻥ ;...

آنچه زنان باید در مورد مردان بدانند (استاد آرمان داوری) اورجینال - Big Store

http://bigstore.wjx.ir/آنچه-زنان-باید-در-مورد-مردان-بدانند-است.html

آنچه زنان باید در مورد مردان بدانند (استاد آرمان داوری) اورجینال .... روانشناسی زنان2. ..... سوالات و پاسخ نامه آزمونهای کارشناسی ارشد کلیه رشته ها/اورجینال :درسیدفترچه ;...

روانشناسی رشد از تولد تا یک سالگی(دکتر مجد)(اورجینال) - هفت آپدیت

http://7updat.iran.sc/tag/روانشناسی رشد از تولد تا یک سالگی(دکتر مجد)(اورجینال)

روانشناسی رشد از تولد تا یک سالگی(دکتر مجد)(اورجینال) ... فروش سی دی ارشد روانشناسی(اورجینال) · فروش سی دی بسته آموزشی کارشناسی ارشد مدیریت(اورجینال) ;...

خريد آموزش نفوذ در دلها/اورجینال - ایران فروش

http://www.irfrosh.ir/خريد-آموزش-نفوذ-در-دلهااورجینال-PR182224.html?uid=

روانشناسی و متافیزیک ین مجموعه آموزشی، روشهای موثر ایجاد علاقه و اصول برقراری روابط صمیمانه را ... ايران فروش و خريد اينترنتي آموزش نفوذ در دلها/اورجینال، بزرگترين پاساژ اينترنتي ايران،فروشنده ي .... منابع کارشناسی ارشد روانشناسی بالینی.

سوالات ارشد مجموعه زبان و ادبیات فارسی به همراه پاسخنامه:اورجینال ...

http://rytpy.mcblog.ir/

های روانشناسی با پاسخنامه و تفسیرNEW/اورجینال - خرید آموزش PLC/اورجینال - خرید ..... خرید پستی سوالات ارشد مجموعه زبان‌ و ادبیات‌ فارسی به همراه پاسخنامه:اورجینال ;...

جابجایی ارشد روانشناسی عمومی از تنکابن به تهران - نیاز روز

http://www.niazerooz.com/view/cat-877/267233.htm

سلام اینجانب پذیرفته شده کارشناسی ارشد روانشناسی 89 دانشگاه آزاد واحد تنکابن تقاضای جابجایی با یکی از ... آموزش میکرو کنترلر PIC به زبان C (اورجینال)

نکات کنکور ارشد روانشناسی و علوم تربیتی2 - istgah.com - فلش کارت

http://wvw.istgah.com/search/?stext=فلش+كارت

فلش کارت ها و فلش نکته های آمادگی آزمون کارشناسی ارشد و دکتری روانشناسی و ... از روی خود دوربین و انواع مموری کارت و فلش به همراه سی دی اورجینال نصب درایور ها .

کتاب آزمون های روانشناسی اجتماعی و شخصیت

http://emeqypi.tiso.ir/

مقاله و تحقیق تخصصی روانشناسی وعلوم تربیتی روانشناسی - شخصیت (سالم) تعداد صفحه ... نرم افزار آموزشی روانشناسی چهره/اورجینال ... ارشد روانشناسی(اورجینال ).

ارشد علوم کامپیوتر

http://mqyrqmi.erq.ir/

سوالات و پاسخ نامه آزمونهای کارشناسی ارشد کلیه رشته ها(اورجینال) · سوالات و پاسخ نامه آزمونهای کارشناسی ارشد ... ارشد روانشناسی(اورجینال) · ارشد روانشناسی(اورجینال).

سری هشتم کتابهای روانشناسی علوم تربیتی

http://mioetim.xbz.ir/

مقاله و تحقیق تخصصی روانشناسی وعلوم تربیتی روانشناسی کار تعداد صفحه 30 صفحه فرمت محصول Word 2003 نوع فونت Zar سایز ... ارشد روانشناسی(اورجینال).

دانشگاه تربیت مدرس دانشجوی ارشد بازیگری می پذیرد

http://meeeoym.ramik.ir/

بسته امتحانی نمونه سوالات دانشگاه پیام نور رشته تربیت بدنی//اورجینال ... بسته آموزشی کارشناسی ارشد ریاضی(اورجینال) ... ارشد روانشناسی(اورجینال).

دانلود کتاب روانشناسی یادگیری

http://mioetym.viblog.ir/

کاملترین و جامعترین مجموعه آموزش دانلود آفلاین / اورجینال آموزش دانلود آفلاین / اورجینال .... عنوان: بسته آموزشی کارشناسی ارشد روانشناسی: آزمون های ارشد از سال ‎75 تا .

موضوع سمینار ارشد نرم افزار

http://ooyimy.joyblog.ir/

ارشد روانشناسی(اورجینال) ... شماره دیویی: CD‎ 150‎ /76 الف‏‎414‎ب‏ ‎1391 عنوان: بسته آموزشی کارشناسی ارشد روانشناسی: آزمون های ارشد از سال ‎75 تا ... ادامه مطلب ;...

خریدمجموعه کامل پرسشنامه های روانشناسی با پاسخنامه و تفسیر / اورجینال

http://yrtiio.deltashopping.ir/

خریدمجموعه کامل پرسشنامه های روانشناسی با پاسخنامه و تفسیر / اورجینال. ... سوالات ارشد مجموعه فیزیک ش م:67544/0835136 آزمون سراسری دفترچه سوالات کنکور ;...

دانلود سوالات کارشناسی ارشد

http://pyimeo.wiblog.ir/

سوالات ارشد مجموعه زبان و ادبیات فارسی به همراه پاسخنامه:اورجینال .... الف‏‎414‎ب‏ ‎1391 عنوان: بسته آموزشی کارشناسی ارشد روانشناسی: آزمون های ارشد از سال ‎75 تا .

کارشناسی ارشد روانشناسی کودکان استثنایی - صفحه نخست

http://ashigane.rzb.ir/tag/کارشناسی+ارشد+روانشناسی+کودکان+استثنایی

... حقیقی و موسیقی حرفه ای کودکانه…,کارشناسی ارشد روانشناسی کودکان استثنایی,جدیدترین نرم افزار ... آموزش کاربردی PhotoImpact X3 به همراه نرم افزار( اورجینال)

جدیدترین تست روانشناسی ( پاسخ 1 )

http://eerrtyu.viso.ir/

راز موفقیت و شادکامی اورجینال یکصد کتاب چاپ جدید در حوزه روانشناسی موفقیت و .... آموزش تست زنی به روش مهندسی معکوس در کنکور کارشناسی و ارشد - اورجینال.

بازی پنتابال (اورجینال) - آلترا مارکت

http://ultra-market.ir/خرید-بازی-پنتابال-اورجینال/

بازی پنتابال (اورجینال) - خرید پستی از فروشگاه اینترنتی آلترا مارکت ... خرید بسته آموزشی کارشناسی ارشد حقوق(اورجینال) ... خرید ارشد روانشناسی(اورجینال)

بهترین گرایش کارشناسی ارشد کشاورزی

http://myqetqr.bizweb.ir/

بسته آموزشی کارشناسی ارشد حسابداری(اورجینال) · بسته آموزشی ... سوالات ارشد مجموعه زبان و ادبیات فارسی به همراه پاسخنامه:اورجینال ... ارشد روانشناسی(اورجینال).

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2988
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 79
  • آی پی دیروز : 118
  • بازدید امروز : 354
  • باردید دیروز : 515
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 354
  • بازدید ماه : 7,768
  • بازدید سال : 65,635
  • بازدید کلی : 1,174,034
  • کدهای اختصاصی
    کسب درآمد از پاپ آپ هرمز دانلود هرمز موزیک قفس دانلود